از زمانی که باشگاه پی‌اس‌جی‌ تحت مالکیت الخلیفی در آمده، فرانسه تنها به محلی برای بازی‌های رسمی تیم‌های ورزشی این باشگاه بدل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، از سال ۲۰۱۱ که شرکت سرمایه‌گذاری ورزشی قطر مالکیت پاری‌سن‌ژرمن را به عهده گرفته، این باشگاه کم کم به تغییر رویکرد و حتی برنامه روی آورده است.

حداکثر تغییرات این باشگاه را می‌توان این روزها مشاهده کرد که دفتر مدیریتی آن هم به دوحه منتقل شده!

هیئت مدیره این باشگاه پاریسی اکنون اعلام کرده که از این پس تمام اردوهای آماده سازی تیم‌های مختلف ورزشی به استثنای تیم فوتبال بزرگسالان آقایان (که به علت تجاری بودن در برخی نقاط دنیا برگزار می‌شود)، به دوحه منتقل می‌شود.

به عنوان نمونه از هفته آینده تیم‌های فوتبال خانم‌ها و تیم‌های والیبال آقایان و خانم‌های این باشگاه در دوحه مراحل آماده‌سازی خود را می‌گذرانند.

باشگاه ناصر الخلیفی تا چهار سال پیش یک باشگاه معمولی با تیم‌هایی رده متوسط در لیگ‌های ورزشی فرانسه بود اما پس از آن، با هزینه‌های میلیاردی هر کدام از تیم‌ها خود را به عنوان مدعی‌هایی در سطح جهانی معرفی کردند.

فوتبال بزرگسالان مردان این باشگاه در سه سال اخیر در لوشامپیونه به قهرمانی رسیده است. این تیم با قدرت فراوانی که یافته، دیگر لوکلاسیک (دیدار دو تیم قوی پاری‌سن‌ژرمن و المپیک مارسی) را کم جذابیت کرده، زیرا مشخص است که پاریسی‌ها در آن دیدار پیروز می‌شوند.

پی‌اس‌جی مسیر پیشرفت را به سرعت طی می کند، بخصوص حالا که تحریم‌های سخت اروپایی هم از روی دوشش برداشته شده است.

شایعات حاکی از آن است که این باشگاه در روز‌های آینده شاهد آمدن کریستیانو رونالدو از رئال‌مادرید خواهد بود؛ بازیکنی که پرز بارها گفته بود مادام‌العمر در مادرید خواهد ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.