تیم فوتبال پرسپولیس پس از آغاز دور جدید تمرینات خود امروز در نخستین بازی تدارکاتی‌اش برابر تیم پرسپولیس قائمشهر به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار که از ساعت ۱۸:۱۵ و در ورزشگاه درفشی‌فر تهران آغاز شد، در ترکیب اولیه پرسپولیس سوشا مکانی، محسن بنگر، رامین رضائیان، لوکا ماریچ، بابک حاتمی، مهرداد کفشگر، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، هادی نوروزی، امید عالیشاه و مهرداد طارمی به میدان رفتند که نوروزی کاپیتان سرخ‌پوشان بود.

نیمه اول این دیدار با گل‌های فرشاد احمدزاده از روی یک شوت دیدنی و امید عالیشاه که با یک پاس عالی از سوی مهدی طارمی در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود و نیز گلی دیگر از سوی طارمی، با برتری ۳ بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت

در  آغاز نیمه دوم محمد شعبانی، رضا خالقی‌فر، علی علیپور و میلاد کمندانی به ترتیب جایگزین سوشا مکانی، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و هادی نوروزی شدند.

در دقیقه ۵۳ امید عالیشاه با فرار زیبا از منطقه چپ پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و با یک بغل پای دقیق توپ را وارد دروازه پرسپولیس قائمشهر کرد. همچنین در دقیقه ۶۷ محمد رحمتی به جای امید عالیشاه وارد میدان شد.

این بازی در دقایق باقی مانده گل دیگری را به دنبال نداشت تا در نهایت پرسپولیس حریف خود را با ۴ گل شکست دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.