دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: جلسه‌ای با حضور رئیس کمیته داوران، رییس کمیته فوتسال و سه نماینده از داوران لیگ برتر فوتسال جهت حل مشکلات داوران برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اینکه داوران بخصوص داوران فوتسال مشکلات زیادی دارند بر کسی پوشیده نیست و به این مشکلات واقف هستیم اما مشکلات داوری صرفا مسائل مالی نیست بلکه باید به کمک کمیته و دپارتمان داوری از نظر ساختاری این مشکلات که بخشی از آن مالی و بخش دیگر آن امکانات و حفظ جایگاه داوران است را برطرف کنیم.

دبیرکل فدراسیون در ادامه بیان کرد: اولین قدم در رفع مشکلات رسیدن به تعامل مناسب با یکدیگر است، یعنی به جهت مشکلات مالی شما آگاه شوید و ما هم از درخواست های شما مطلع و در جهت رفع آنها قدم برداریم. البته امیدوارم شمال داوران همانند گذشته قضاوت های خوب و کم نقصی در لیگ آتی داشته باشید تا در آینده نزدیک مشکلات را به کم همدیگر رفع کنیم.

ور در پایان تاکید کرد: داوران فوتسال علیرغم مشکلات و معوقات مالی که دارند از اهمیت زیادی برای فدراسیون برخوردار هستند به همین دلیل به زودی نشستی را با حضور رییس کمیته داوران، رییس کمیته فوتسال و سه نماینده از شما داوران فوتسال برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم کار کارشناسی را برای برطرف کردن مشکلات بطور ریشه ای انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.