مراسم اختتامیه دومین دوره رقابت‌های فوتسال جام رسانه‌ها یادبود زنده یاد میلاد حجت‌الاسلامی و زنده یاد حسین جوادی به همت خبرگزاری تسنیم عصر امروز (دوشنبه) در تالار مهربانی مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در این مراسم مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم و برخی از مسئولان این خبرگزاری به همراه مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال، امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، شاه‌کرمی مدیرکل ورزش وزارت نفت، منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت تهران، رحیم ایرانیان سرپرست تیم فوتبال نفت، بهرام میرشیبانی مدیر فنی نفت تهران، علی خسروی داور پیشین فوتبال، مازیار ناظمی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، محمد عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پدر مرحوم میلاد حجت‌الاسلامی، برادر مرحوم حسین جوادی، جمعی از اهالی رسانه و نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در مسابقات حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم محسن اثیمی مدیرکل ورزش خبرگزاری تسنیم و مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گزارشی از این رقابت‌ها را ارائه و از تیم‌های شرکت کننده به دلیل همراهی و حضور در این تورنمنت قدردانی کرد. وی همچنین بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره این دو خبرنگار فقید تأکید کرد.

سپس مهدی تاج و منصور قنبرزاده دقایقی به سخنرانی پرداختند و ضمن تمجید از خبرگزاری تسنیم به دلیل برگزاری این رقابت‌ها به نام میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی، از خوبی‌های این دو خبرنگار فقید یاد کردند.

در ادامه پدر مرحوم حجت‌الاسلامی و بردار مرحوم جوادی دقایقی صحبت کردند.

همچنین یک کلیپ از مسابقات این دوره و یک کلیپ از گفت‌وگو با خانواده اسلامی و جوادی چند روز پس از حادثه دلخراش سقوط هواپیما که از سوی اداره کل صوت و تصویر خبرگزاری تسنیم تهیه شده بود، برای حاضران پخش شد.

در ادامه به تیم‌های نود، صدا و سیما و آتیه‌نیوز که عناوین اول تا سوم را به دست آوردند، مدال و جوایز اهدا شد که این جوایز شامل مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به هر کدام از نفرات تیم اول، ۲۰۰ هزار تومان به هر کدام از نفرات تیم دوم و ۱۰۰ هزار تومان به هر کدام از نفرات تیم سوم بود.(هر تیم شامل ۱۰ بازیکن، یک سرپرست و یک سرمربی بود.)

براساس گزارش ناظران داوری و داوران این مسابقات تیم فوتسال خبرگزاری تسنیم به دلیل دریافت کمترین کارت زرد و قرمز به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد که به این تیم کاپ اخلاق و به هر کدام از نفرات این تیم جوایزی اهدا شد. اعضای تیم خبرگزاری تسنیم نیز جوایز خود را به پدر زنده یاد میلاد حجت‌الاسلامی تقدیم کردند.

در این مراسم همچنین به نمایندگان هر یک از تیم‌های شرکت کننده لوح تقدیر و تندیس مزین به عکس میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی اهدا شد.

مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها به همت خبرگزاری تسنیم از ۹ خرداد همزمان با روز میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان آغاز شد و امروز (دوشنبه) خاتمه یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.