ولفگانگ نیرزباخ ۶۵ ساله در واکنش به رخدادهای اخیر فیفا گفت: بلاتر باید هرچه زودتر فوتبال را رها کند و برود.

به گزارش خبرگزاری فارس، ولفگانگ نیرزباخ رئیس فدراسیون فوتبال آلمان در ارتباط با رخدادهای اخیر در فیفا گفت که بلاتر باید هرچه زودتر، فوتبال را رها کند و به حال خودش بگذارد و بگذارد تا اصلاحاتی در این سازمان صورت بگیرد.

نیرزباخ در گفت‌وگو با رویترز گفت: برای فیفا بسیار ضروری است که از خاطرات اعمال پلیدانه‌ای که رهبری اخیرش برایش به جا گذاشته رها شود تا بدین ترتیب رئیس بعدی بتواند به کارهای بازسازانه بپردازد و اعتبار از دست رفته را احیا کند.

او که اکنون ۶۵ ساله است، ادامه داد: ما قویا از کناره‌گیری اعلام شده حمایت می‌کنیم و می‌خواهیم به زودی شرایط برای یک مدیریت جدید مهیا شود.

نیرزباخ که از او به عنوان نامزد انتخابات ریاست فیفا نام برده می‌شود، در رابطه با میزبانی کشورش برای جام جهانی ۲۰۰۶ گفت: ما تخلف و یا تقلبی صورت ندادیم و در این رابطه هم اسنادی دال بر این که کاری غیر از راست انجام داده باشیم وجود ندارد.این مدیر ورزشی که در سطح جهان شناخته‌ شده است، گفت: ما در این شرایط احساس مسئولیت می‌کنیم. ما تیم‌های فوتبالی قدرتمند و مدعی داریم و می‌خواهیم تیم‌های‌مان، با وجودی که قبلا هم به افتخاراتی دست یافتند، باز هم در مسابقات متفاوت، درخشش داشته باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )