هافبک میانی ۳۶ ساله بارسلونا فردا به منظور نهایی کردن قراردادش با السد قطر،‌ به دوحه می‌‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روزنامه موندو دپورتیوو، ژاوی هرناندز هافبک میانی ۳۶ ساله بارسلونا و تیم ملی اسپانیا فردا به منظور نهایی کردن عقد قراردادش با باشگاه السد، به دوحه می‌رود.

ژاوی که در روزهای پیش با بارسلونا به قهرمانی لالیگا دست یافت، اکنون می‌خواهد به تیمی بیاید که دو بار به قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا دست یافته است.

مقرر شده که ژاوی علاوه بر بازیکنی در تیم السد، به عنوان یکی از اعضاء کادر فنی و همچنین مدیر آکادمی‌ أسپایر به ایفای نقش بپردازد.

ژاوی قرار است پس از برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا در برلین، به طور دائم در دوحه حضور داشته باشد. او در این ارتباط گفت: از حضور در دوحه لذت می‌برم. دوحه دنیایی متفاوت‌تر و پیشرفته‌تر از شهرهای اسپانیا است.

این هافبک برجسته اسپانیایی، به مدت ۲۵ سال در بارسلونا حضور داشت و حالا که می‌خواهد باشگاهش را ترک کند، گویی که از خانه‌اش فارغ می‌شود. او نخستین بازی خود در تیم بزرگسالان بارسلونا را در سال ۱۹۹۸ انجام داد و از آن موقع تا به حال در قریب به ۸۰۰ دیدار حاضر بود و ۹۰ گل به ثمر رساند و ۲۰۰ پاس گل هم داد.

ژاوی با ۱۵۰ بازی، رکورددار بازی ملی در اسپانیا است (هم‌اندازه با علی دایی و ۳۰ بازی کم‌تر از رکورددار جهان - محمد الدعیع).

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.