مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با مدیریت نژادفلاح و حمایت افرادی مثل هدایتی در این چند ماه بهترین نتایج را گرفته است.

حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازگشتش از سفر به عتبات عالیات و حضور مجدد در کنار تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیش از این هم گفته بودم که توفیقی دست داد تا چند روزی را در شهر سامرا و در کنار مرقد مطهر امامین عسگریین کارگری کنیم و همراه با یک گروه پیمانکاری و برای آینه‌کاری به سرداب مقدس آقا امام زمان (عج) در سامرا برویم و چند روزی را آنجا مشغول به کارگری بودیم که این سعادتی بود که نصیب ما شد از طرفی دیگر در نجف با تعدادی از ایرانیان دربی را نگاه کردیم و از صمیم قلب خوشحال شدیم و خوشحالی ما زمانی مضاعف شد که توانستیم استقلال را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست دهیم.

وی ادامه داد: درباره غیبت خودم هم در بازی دربی باید بگویم که پیش از این در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فارس اعلام کردم که به دلیل سفر به این مکان مقدس قادر نخواهم بود در دربی کنار تیم محبوبم باشم. هرچند که دوست داشتم روز دربی در کنار سایر بازیکنان جشن موفقیت بگیریم اما به هر حال به سفری رفتم که سعادت آن نصیب هر کسی نمی‌شود اما این پیروزی را به مدیریت، کادر فنی،‌ بازیکنان و هواداران پرسپولیس تبریک می‌‌گویم و از آنها ممنون هستم که دل میلیون‌ها هوادار را شاد کردند.

خبیری درباره نقش نژادفلاح در نتایجی که پرسپولیس در چند وقت اخیر گرفته، اظهار داشت: نمی‌توان بدون انصاف صحبت کرد. نژادفلاح در بدترین شرایط مسئولیت پرسپولیس را در دست گرفت و همه می‌دانند که او چه کار سخت و سنگینی را انجام داد اما با لطف خدا و حمایت هواداران نژادفلاح از پس این مأموریت سنگین برآمد و دیدیدم که میلیون‌ها نفر پای تلویزیون با قلب‌شان و صدها هزار نفر هم با حضور در استادیوم از پرسپولیس حمایت کردند البته برخی هواداران بودند که در کنار دعا برای تیم محبوب‌شان از نظر مالی هم به کمک پرسپولیس آمدند که می‌توانم به حسین هدایتی که همیشه در شرایط سخت به داد پرسپولیس رسید اشاره کنم. مهدی تاج و رمضانی نیز با کمک به پرسپولیس منش بالای خودشان را نشان دادند و همین مسائل باعث شد تا با مدیریت خوب نژادفلاح پرسپولیس در این چند ماه بهترین نتایجش را به دست بیاورد و دیدیم که هم دربی را بردیم و هم اینکه تیم توانست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

وی ادامه داد: این شرایط به دست نمی‌آمد مگر با تلاش‌های نژادفلاح و دیدید که هواداران هم با دعا و قلب‌شان پشت پرسپولیس بودند و باعث شدند که تیم در این شرایط نتایج خوبی بگیرد و این موضوع باعث سربلندی همه ما پرسپولیسی‌ها است.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد:‌ حالا که از سفر عتبات عالیات به کشور بازگشته‌ام در کنار پرسپولیس خواهم بود تا در هر جایی که مدیریت باشگاه می‌خواهد در کنار پرسپولیس کار کنم چرا که فارغ از این سمت‌ها و قبل از هر چیز من هوادار پرسپولیس هستم و با بازگشت از مرخصی چند روزه در کنار نژادفلاح و سایر دوستان برای موفقیت پرسپولیس تلاش خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.