به گفته سرمربی رئال‌مادرید بال ولزی این تیم برای رویارویی با بانوی پیر در لیگ قهرمانان اروپا مشکلی ندراد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گرث بیل که به تازگی از بند مصدومیت کشاله ران رهایی یافته شنبه شب در پیروزی ۳ بر ۲ رئال‌مادرید برابر سویا در هفته سی‌و‌پنجم لالیگای اسپانیا در دقیقه ۶۶ به جای خاویر هرناندس به بازی آمد.

کارلو آنچلوتی که شکی از بابت رسیدن بال ولزی‌اش به بازی با یوونتوس در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ندارد، به خبرنگاران گفت: به نظرم گرث بیل حالا در وضعیت فوق‌العاده‌ای است. او مصدومیتی داشت ولی آن را با ریکاوری پشت‌سر گذاشت و حالا بدون مشکل بازی می‌کند.گرث مقابل سویا ۳۰ دقیقه بازی کرد و بعد از بازی هم مشکلی نداشت.او صددرصد آماده است.

در حالی که بال ولزی رئال‌مادرید در درسترس آنچلوتی است ولی هنوز کریم بنزما، مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها نتوانسته بر مصدومیت زانوی خود غلبه کند و بعید است به این بازی برسد، برای همین انتظار می‌رود خاویر هرناندس که در دور قبل گل صعود رئال را برابر اتلتیکو را به ثمر رساند، در ترکیب این تیم قرار بگیرد.

آنچلوتی عنوان کرد: همه ما از داشتن چیچاریتو خوشحال هستیم. اگر رئال‌مادرید حالا در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا است این را مدیون او هستیم. قرار دادن چیچاریتو در ترکیب تیم برابر اتلتیکو تصمیم هوشمندانه‌ای بود و او بازیکن مهمی برای رئال باقی خواهد ماند.

وی افزود: چیچاریتو هرگز مشکلی نداشته و به لحاظ روحی و جسمی در وضعیت مطلوبی بوده است. او توانایی بازی از همان دقیقه اول یا به عنوان بازیکن جانشین را دارد. خاویر به هر حال از لحظات مثبت خود در رئال لذت می‌برد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.