ترکیب تیم فوتبال پدیده خراسان برای دیدار مقابل استقلال اعلام شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و پدیده خراسان در چارچوب هفته بیست‌وهفتم مسابقات لیگ برتر در حالی از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (جمعه) به مصاف هم خواهند رفت که از این دیدار استقبال کمی شده و تنها ۱۵۰۰ نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* ۵۰۰ هوادار پدیده خودشان را از مشهد به تهران رسانده‌اند تا از نزدیک نظاره‌گر این دیدار باشند.  آنها پرچم بزرگی از پدیده را روی یکی از سکوها پهن کردند که به هنگام ورود حاضرین به ورزشگاه این پرچم نگاه همه را به خود جلب می‌کند.

* مجتبی روشنگر، مجید نژادمهدی، اکبر صادقی، محمد غلامی، یونس شاکری، ایگور پراهیچ، مسعود نظرزاده، محمدمهدی نظری، محمدعلی فرامرزی، بهادر نسیم‌اف و میلاد غریبی؛ ۱۱ بازیکن تیم پدیده برای دیدار امروز خواهند بود.

* هنگامی که بازیکنان استقلال برای گرم کردن وارد زمین شدند از استقبال کم تماشاگران ناراحت شدند. آنها اعتقاد داشتند حداقل ۱۰ هزار نفر به ورزشگاه خواهند آمد.

* شکست ۳ بر صفر پرسپولیس مقابل لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا صحبت اصلی هواداران استقلال است و آنها در این باره به اظهارنظر می‌پردازند. همچنین درگیری محمدرضا خانزاده با یکی از هواداران ایرانی در دوحه قطر موردی بود که هواداران در مورد آن بحث می‌کردند. 

* تعدادی روحانی در ورزشگاه حضور دارند. 

* رضا عنایتی که در نیم‌فصل اول در تیم پدیده خراسان حضور داشت با همبازیان سابق خود برخورد گرمی داشت. 

* هواداران تیم پدیده بنری را به ورزشگاه آورده‌اند که روی آن عکس حرم امام رضا (ع) دیده می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.