هواداران ناراضی تیم فوتبال منچستریونایتد اعتراض خود را نسبت به وضعیت تیم محبوب‌شان در فصل جاری در فضای مجازی نشان داده‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، فصل پرفرازونشیبی که تیم فوتبال منچستریونایتد داشته به مذاق برخی از هواداران این تیم خوش نیامده است به طوری که آنها لقب معروف استادیوم تیم‌شان یعنی «تئاتر رؤیاها» را در نقشه گوگل به «تئاتر آشغال‌ها» تغییر داده‌اند!

شرکت گوگل مشغول بررسی این موضوع است که چگونه عبارت «تئاتر آشغال‌ها» روی مختصات ورزشگاه اولدترافورد درج شده است. یکی از سخنگویان گوگل در این خصوص اظهار داشت: ما از این موضوع مطلعیم و در تلاشیم تا هرچه سریعتر این مشکل را برطرف کنیم.

ورزشگاه ۷۵ هزار و ۷۳۱ نفری اولدترافورد به خاطر افتخارات فراوانی که شیاطین سرخ در آن کسی کرده‌اند به تئاتر رؤیاها معروف است اما ناکامی قرمزپوشان شهر منچستر برای کسب جام در این فصل سبب شده که برخی از هواداران تیم احساس کنند شاگردان لوئیز فن‌خال شایسته بازی در استادیومی که چنین نامی روی آن گذاشته شده، نیستند.

این نخستین باری نیست که هکرهای اینترنتی در نقشه گوگل نام ورزشگاه‌های فوتبال را تغییر می‌دهند. ماه فوریه امسال بود که هواداران تاتنهام پیش از بازی تیم‌شان برابر لیورپول متوجه شدند که نام ورزشگاه آنفیلد روی نقشه گوگل به «محل عبادت یهودیان اسیکس (منطقه‌ای در شمال شرق لندن)» تغییر پیدا کرده است.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.