سرمربی شیلیایی تیم فوتبال منچسترسیتی با وجود کاهش فاصله شاگردانش با صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر تأکید کرد که به کسب عنوان قهرمانی فکر نمی‌کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچسترسیتی شنبه شب گذشته با کسب پیروزی خانگی ۳ بر صفر برابر وست‌برومویچ در هفته سی‌ام لیگ برتر فاصله‌اش را با چلسی صدرنشین که امروز میهمان هال‌سیتی است و یک بازی معوقه هم دارد به ۳ امتیاز کاهش داد با این وجود مانوئل پیگرینی تأکید کرد که برایش اهمیتی ندارد که چلسی در ۲ بازی آینده‌اش چه نتیجه‌ای می‌گیرد و فقط روی بازی‌‌های شاگردان خود تمرکز دارد.

سرمربی شیلیایی آبی‌پوشان شهر منچستر که لیگ برتر تنها تورنمنت باقی‌مانده برای او جهت کسب جام در فصل جاری است و این روزها شایعه برکناری‌اش در پایان فصل شنیده می‌شود، درباره شانس قهرمانی تیمش به خبرنگاران گفت: ما به این موضوع فکر نمی‌کنیم. اگر بتوانیم ۸ بازی آخر خود را ببریم اما چلسی امتیاز از دست ندهد نمی‌توانیم قهرمان شویم. ترجیح می‌دهیم که روی بازی‌های خودمان تمرکز داشته باشیم و سعی کنیم که آن را ببریم که اولین‌شان برابر کریستال پالاس است.

پیروزی شنبه شب منچسترسیتی برابر وست‌برومویچ بدون جنجال نبود. مهمترین جنجال هم ۱۰ نفره شدن وست‌برومویچ در دقیقه دوم بازی بود که نتیجه اشتباه محرز، نیل سواربریک، داور بازی برای تشخیص بازیکن خطاکار بود. او در شرایطی مک آئولی را از بازی اخراج کرد که هم‌تیمی او کریگ داوسن روی ویلفرد بونی مرتکب خطا شده بود.

پیگرینی در این خصوص عنوان کرد: برای وست‌بروم متأسفم و همه چیز کاملاً مشخص است. بازی با یک یار کمتر خیلی فرق می‌کند اما خطای داوسن هم کاملاً سزاوار کارت قرمز بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.