سرمربی سویا با وجود پیروزی سه بر یک و خارج از خانه تیمش مقابل ویارئال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا اعلام کرد که شاگردانش ۹۰ دقیقه سخت را مقابل این تیم سپری کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، اونای امری پس از پیروزی سه بر یک مقابل ویارئال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا اظهار داشت: شما از بیرون شاهد این نتیجه هستید اما ما احترام بسیار زیادی برای ویارئال قائلیم زیرا تیم قدرتمندی است و در خانه در هشت بازی متوالی به پیروزی رسیدند و دو گل دریافت کردند. آنها تیمی پویا هستند که بازیکنان خطرناکی دارند. درست است که ما خیلی زود برتری را به دست آوردیم اما ما هم باید در کنار هم دفاع کنیم و ضد حمله بزنیم. بعد از زدن گل اول بازی در دقیقه اول مسابقه هنوز ۹۰ دقیقه سخت باقی مانده بود.

وی ادامه داد: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم تجربه داشته‌ام که در اینجا دو بر صفر جلو بودیم و چهار بر دو شکست خوردیم. ۹۰ دقیقه مانده بود و آنها هم شانس داشتند زیرا تیم خوبی هستند.

سرمربی سویا خاطرنشان کرد: آنها بعد از اینکه یکی از گل‌های خورده را جبران کردند، انرژی گرفتند و ما باید نشان می‌دادیم که می‌توانیم باز هم گل بزنیم تا طبق نقشه‌مان عمل کرده باشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.