سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: لیگ بر‌تر با حضور تیم‌های شهرستانی پویا‌تر می‌شود و من معتقدم تیم ملوان در لیگ بر‌تر امسال می‌ماند و به دسته‌های پائین‌تر سقوط نمی‌کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، فیروز کریمی بعد از ظهر امروز در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت: گل زودهنگامی که وارد دروازه استقلال خوزستان کردیم سبب به هم ریخت استقلال خوزستان شد و توانستیم از این موقعیت استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در نیمه نخست دو گل به ثمر رساندیم می‌دانستیم در نیمه دوم کار سختی پیش رو داریم و به همین دلیل تدافعی بازی کردیم. البته کار تدافعی ما در نیمه دوم جواب داد و ضمن حفظ دروازه توانستیم گل سوم را به استقلال خوزستان بزنیم.

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی گفت: بازی جذابی از دو تیم مشاهده کردیم و باید بپذیریم تیم ملوان پرچمدار تیم‌های شهرستانی مثل استقلال اهواز و نساجی مازندران است.

وی بیان کرد: لیگ بر‌تر با حضور تیم‌های شهرستانی پویا‌تر می‌شود و من معتقدم تیم ملوان در لیگ بر‌تر امسال می‌ماند و به دسته‌های پائین‌تر سقوط نمی‌کند.

کریمی عنوان کرد: تیم ملوان ظرفیت ماندن در لیگ بر‌تر را دارد و من به باشگاه ملوان تعهد داده‌ام که این تیم را در لیگ بر‌تر نگه دارم.

وی اظهار داشت: در نیم فصل دوم نوری و حاتمی به تیم اضافه شدند که ثمره حضور آن‌ها در بازی‌های مختلف محسوس بود و امیدواریم تا آخر فصل خوب پیش برویم.

سرمربی تیم ملوان درباره آخرین وضعیت آرش افشین و حسین ماهینی گفت: پیگیر و ضعیت دو بازیکن بوده‌ایم البته به صورت ویژه پیگیر کارهای ماهینی هستیم و احتمال بخشش ماهینی در دوازدهم فرودین سال ۹۴ وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.