بارسلونا در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگا پیروزی ارزشمندی را برابر بیلبائو به دست آورد و توانست با نتیجه ۵ بر دو بازی را به سود خود به پایان رساند تا اختلاف خود را با رئال مادرید صدرنشین تنها به یک امتیاز کاهش دهد.
به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و دوم رقابت های لیگا دو دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی بارسلونا توانست پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و در ورزشگاه خانگی اتلتیک بیلبائو به پیروزی ۵ بر ۲ دست بیابد تا ثابت بکند که روزهای بد خود را پشت سر گذاشته است.

شاگردان لوئیس انریکه به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند چرا که رئال مادرید در دیدار برابر اتلتیکو مادرید شکست خورده بود و آبی-اناری‌ها می خواستند از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را بکنند و اختلاف خود را با رئال صدرنشین به یک گل امتیاز کاهش بدهند که این‌گونه هم شد.

در این دیدار، بازیکنان بارسلونا بازی را بهتر آغاز کردند چرا که تنها به پیروزی فکر می‌کردند. آبی - اناری‌ها برای رسیدن به گل نخست خود زیاد صبر نکردند. در دقیقه ۱۵ ضربه آزاد لیونل مسی به بازیکن بیلبائو برخورد کرد و تغییر جهت داد تا مهار آن برای دروازبان سخت بشود و گل نخست آبی - اناری‌ها به ثمر برسد.

بیلبائو می‌توانست خیلی سریع گل تساوی را به ثمر برساند اما کلودیو براوو مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد. ۱۰ دقیقه بعد لوئیس سوآرس که این هفته‌ها فشار زیادی را تحمل می کند گل دوم آبی-اناری‌ها را روی همکاری جالب با لیونل مسی به ثمر برساند تا آبی-اناری‌ها با خیال راحت به رختکن بروند.

در نیمه دوم بیلبائو که چیزی برای از دست دادن نداشت بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه ۵۹ یکی از گل های خورده را جبران کند اما تنها ۳ دقیقه بعد لیونل مسی باردیگر برای آبی-اناری‌ها گلزنی کرد تا بهترین بازیکن این میدان شود. آبی-اناری‌ها با درخشش ستاره آرژانتینی خود دست بردار نبودند. در دقیقه ۶۴ این بار نوبت گلزنی نیمار رسید. این بازیکن برزیلی قدر پاس زیبایی لیونل مسی را دانست و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا پیروزی آبی-اناری‌ها در این دیدار تکمیل شود.

بیلبائو که چیزی برای از دست دادن نداشت در دقیقه ۶۶ یکی از گل های خورده را جبران کرد اما اخراج یکی از بازیکنان این تیم در دقیقه ۷۵ کار را برای این تیم سخت کرد. آبی-اناری‌ها حملات خود را با ۱۰ نفره شدن بیلبائو ادامه دادند و پدرو توانست گل پنجم این تیم را در دقیقه ۸۶ به ثمر رساند تا شاگردان انریکه پیروزی ارزشمندی را به دست آوردند. بارسلونا با این پیروزی ۵۳ امتیازی شد و به یک قدمی رئال مادرید در صدر جدول رده بندی رسید.

در دیگر دیدار برگزار شده هم والنسیا توانست با نتیجه دو بر یک در خانه سوسیداد به پیروزی برسد و با ۴۴ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.