رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: ۸۵ درصد بدهی مالیاتی ورزشکاران مربوط به فوتبالیست‌ها بوده و همچنین ۶۵ درصد از این میزان فقط مربوط به ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس و بازیکنان آنهاست که کل آن حدود ۱۲۰ میلیارد تومان می‌شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی عسکری رئیس سازمان امور مالیاتی امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر در سالن جهاد اقتصادی وزارت اقتصاد گفت: امروز یک دغدغه ما پرداخت مالیات به ورزشکاران است که در سالهای قبل از سال ۷۲ تا الان برخی ورزشکاران بدهی مالیاتی داشته اما اخیراً می‌خواهیم با برخی از افراد خارجی که در کشورهای خود هستند، مکاتبه داشته باشیم و در برخی موارد نیز باشگاه‌ها عهده‌دار پرداخت طلب مالیاتی افراد می‌شوند اما آن را نمی‌پردازند.

به گفته عسکری ۸۵ درصد بدهی مالیاتی ورزشکاران مربوط به فوتبالیست‌ها بوده که بخشی از این بدهی‌ها را دارند و همچنین ۶۵ درصد از این میزان فقط مربوط به ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس و بازیکنان آنها است که کل آن حدود ۱۲۰ میلیارد تومان می‌شود.

رئیس سازمان مالیاتی درباره مالیات حقوق ۴۰ میلیاردی کی‌روش عنوان کرد: هر قدر که قرارداد این مربی باشد باید مالیات بدهد و ما از همین جا به فدراسیون فوتبال اعلام می‌کنیم که با این مربی خداحافظی نکند تا تکلیف مالیات آن مشخص شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )