رئیس آبی‌پوشان شهر جنوا ادعا کرد که مهاجم کامرونی تیم فوتبال اورتون گفته که علاقه دارد برای تیم او توپ بزند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو اوستی، مدیر باشگاه سامپدوریا تأیید کرد که ساموئل اتوئو خواهان پیوستن به سامپدوریا و در تلاش برای هموار شدن مسیر انتقالش به جمع آبی‌پوشان شهر جنوا است.

اوستی در گفت‌وگویی که با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا انجام داد، در خصوص این موضوع گفت: توافقات ما با اتوئو تقریباً نهایی شده است. او می‌خواهد به سامپدوریا ملحق شود و این خواسته خود اوست. اتوئو در حال حاضر در حال مذاکره با اورتون است تا قراردادش را با این تیم با توافقی دوجانبه فسخ کند اما اورتون در حال پیدا کردن جانشینی برای او است.

مدیر باشگاه جنوا افزود: شاید انتقال اتوئو به سامپدوریا یک روز بیشتر از آنچه تصور می‌شد به طول بینجامد اما ما نسبت به رخ دادن این اتفاق خوشبین هستیم و امیدواریم اتوئو در سریع‌ترین زمان ممکن از راه برسد. اتوئو بازیکنی با شخصیت است و می‌تواند به پیشرفت بازیکنان جوان ما کمک کند.

ادعای مدیر باشگاه جنوا که گفته‌های او در صفحه این باشگاه در یکی از شبکه‌های اجتماعی هم منتشر شده در حالی است روبرتو مارتینس،‌ سرمربی اورتون تأکید کرده انتقال این بازیکن کامرونی قریب الوقوع نیست. مدیر باشگاه جنوا پیش از این ادعا کرده بود که اتوئو تا روز سه‌شنبه (دیروز) به شهر جنوا خواهد رفت تا پای برگه قراردادش را با سامپدوریا امضا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.