سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال می‌گوید با توجه به اینکه وعده باشگاه برای پرداخت بخشی از قراردادها محقق نشد، چند بازیکن ما حاضر به بازی نشدند.
مریم حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست یک بر صفر تیمش در دیدار با شهرداری بم، گفت: ما در این دیدار همه بازیکنان را در اختیار نداشتیم. کتایون خسرویار هنوز به تیم ما اضافه نشده و در خارج از کشور به سر می‌برد. از طرفی ۳ بازیکن ما با توجه به اینکه باشگاه قول داده بود قبل از آغاز فصل مبلغی از قراردادها را بدهد و این کار محقق نشده بود، حاضر به بازی نشدند.

وی ادامه داد: دو بازیکن هم در حالی که ۱۰ دقیقه از آغاز بازی گذشته بود رسیدند و ما مجبور شدیم از یکی از آنها در نیمه دوم استفاده کنیم. در این دیدار من ۳ بازیکن نیمکت نشین داشتم. آن طور که می‌خواستیم هنوز نتوانسته‌ایم امتیاز جمع کنیم. باشگاه امسال به موقع پول در اختیار بازیکنان قرار نداده به همین دلیل در چند بازی نتوانسته‌ایم از بازیکنان‌مان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان استقلال با بیان اینکه مسئولان ورزش باید تیم‌های مردان را ملزم کنند تا در بخش بانوان تیم داشته باشند، اظهار داشت: امیدواریم مسئولان ورزش پیگیری کنند تا هر تیمی که در بخش مردان تیم دارد در بخش بانوان و پایه نیز تیمداری کند. در این صورت است که ورزش بانوان هم پیشرفت می‌کند. اگر می‌بینیم تیم ملی خوبی نداریم به خاطر این است که در پایه خوب کار نکرده‌ایم و این موضوع فقط برای فوتبال نیست همه رشته‌ها را شامل می‌شود.

مربی تیم ملی با بیان اینکه ورزش بانوان مشکلات زیادی دارد، عنوان کرد: مشکلات زیاد است، اما رسیدگی نمی‌شود. چرا بیشترین قراردادی که ما داریم ۲۰ میلیون است و بازیکن این پول را هم نمی‌تواند بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.