یک روزنامه استرالیایی با ارائه تحلیلی از شکست تیم میزبان در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا نوشت: استرالیا اولین فینال را واگذار کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از استرالیا، تیم ملی فوتبال استرالیا ظهر امروز در آخرین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۱ بر صفر مغلوب کره جنوبی شد و شانس صعود به مرحله بعد به عنوان سرگروه را از دست داد.

روزنامه استرالیایی اسپورت در تحلیلی که درباره این دیدار ارائه کرد، نوشت: دیدار تیم‌های استرالیا و کره جنوبی اولین بازی مهم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا بود که به سود کره جنوبی به پایان رسید و بدین ترتیب تیم میزبان اولین فینال جام ملت‌های آسیا را به کره واگذار کرد.

به گزارش فارس، در حالی که پیش از این پیش‌بینی‌ها این بود که با توجه به احتمال صعود استرالیا به عنوان تیم نخست گروه اول و ایران به عنوان تیم اول گروه سوم و پیروزی احتمالی این تیم‌ها در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریفانشان احتمال دیدار ایران و استرالیا در نیمه‌نهایی وجود دارد اما تا به اینجا این اتفاق نیفتاده است و در صورت صعود ایران به عنوان تیم اول گروهش و حضور در نیمه نهایی این دیدار برگزار نخواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )