تیم ملی امید فوتبال ایران جهت آماده‌سازی برای شرکت در مرحله اول مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ برزیل احتمال دارد در اسفند ماه اردویی در کویت برگزار کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال امید ایران برای برگزاری یک بازی دوستانه به کویت دعوت شد. شاگردان محمد خاکپور که خود را برای حضور در مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۱۶ برزیل آماده می‌کنند از سوی کویت به یک اردوی تدارکاتی دعوت شدند تا در اواسط اسفند با تیم المپیک این کشور یک بازی دوستانه برگزار کنند.

با توجه به اینکه تیم ملی ایران باید فروردین در بازی‌های انتخابی المپیک بازی کند این پیشنهاد می‌تواند فرصت خوبی جهت کسب آمادگی و رسیدن به هماهنگی بیشتر باشد. مسئولان تیم ملی امید و کادرفنی این مسئله را بررسی می‌کنند تا هر چه زودتر در این ارتباط تصمیم گیری شود.

تیم ملی امید فوتبال ایران قرار است در مرحله بعدی اردوی آماده سازی خود ۲۵ دی تا ۷ بهمن در ترکیه حاضر شود و ۲-۳ بازی دوستانه برگزار کند. تیم ملی امید ایران در مرحله اول مقدماتی المپیک ۲۰۱۶ با فلسطین، عربستان، نپال و افغانستان هم‌گروه است. ایران حدود ۴۰ سال است که از بازیابی به المپیک بازمانده و مسئولان فدراسیون و تیم امید در تلاش هستند تا به این ارزوی ۴۰ ساله پایان ببخشند.

قهوه‌خانه مش‌مراد
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.