دروازه‌بان تیم ملی امید فوتبال ایران گفت: بازی خوبی مقابل تیم ملی امید عمان انجام دادیم و به خوبی از اشتباهات حریف استفاده کردیم.
به گزارش خبرگزاری فارس، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا اخباری پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی امید در بازی تدارکاتی  مقابل عمان گفت: بازی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان تمام تلاش خود را کردند. یکی از مهمترین نکات بازی این بود که توانستیم به خوبی از اشتباهات حریف استفاده و نتیجه را به نفع خودمان تمام کنیم. تیم در حال بدست آوردن انسجام خوبی است و ان‌شاءالله با اردویی که در ترکیه خواهیم داشت، تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم که موقعیتی به حریف نداده و به پیروزی هایمان ادامه دهیم.  

وی درباره تمریناتی که در اردوی عمان انجام داند، اظهار داشت: تمرینات بسیار خوب و مثمرثمری داشتیم. آقای سعید عزیزیان مربی باتجربه و  لیگ برتری هستند که مطمئنا در آینده کمک های زیادی به ما خواهند کرد. 

 

اخباری خاطرنشان کرد: رقیبان ما بسیار خوب و قدرتمند هستند. هر کدام از بازیکنان حریف در تیم خودشان عملکرد خوبی دارند و در حقیقت نمی توان آنها را دست کم گرفت. ما رفاقت را در کنار رقابت می بینیم.

دروازه بان تیم ملی امید در پایان تصریح کرد: با مدیریتی که حبیب کاشانی دارد و پیوستن محمد مایلی‌کهن و مجتبی تقوی و هماهنگی‌هایی که خاکپور انجام می‌دهد مسلما به موفقیت‌های خوبی دست پیدا خواهیم کرد.

* ارسلان مطهری در رابطه با دیدار روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران، گفت: بازی خوبی بود هر دو تیم موقعیت زیادی داشتند. ولی این ما بودیم که از موقعیت های ایجاد شده به نحو احسن استفاده کردیم. در نیمه دوم بازیکنان هماهنگ تر شدند و بهتر کار  کردیم و توانستیم پیروز میدان باشیم.وی افزود: با وجود کادر فنی که تیم امید دارد شانس صعود از دور مقدماتی را داریم و با تمرینات مداوم و برگزاری اردوهای مختلف به هماهنگی بیشتری خواهیم رسید و به امید خدا به مرحله دوم هم صعود خواهیم کرد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.