حبیب کاشانی در مورد برنامه‌های آتی تیم ملی امید توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش ایسنا، مدیر تیم ملی امید در ابتدا در مورد بازی مقابل عمان گفت: در ابتدا باید به بازیکن‌ها، کادر فنی و همه کسانی که چشم‌شان به این تیم است تبریک بگویم. خوشبختانه بنابر اعلام همه بازیکن ها شرایط تیم ملی امید بسیار خوب شده و همه چیز در این تیم مهیا شده است. این نخستین برد ملی بازیکنان با رده سنی امید است. همه ما برای تقویت روحی و روانی به این برد احتیاج داشتیم. بخاطر اینکه وضعیت روحی بازیکن‌ها خوب نبود و خوشبختانه در چند ماه اخیر کادر فنی تمام تلاش خود را انجام داد تا بازیکن‌ها بتوانند به این حالت برگردند و بتوانیم ریکاوری روحی داشته باشیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: از همه بازیکن‌ها تشکر می کنم. طبیعتا کار ما سخت‌تر خواهد شد و عمان تیمی است که با سبک تیم ملی عربستان بازی می‌کند. البته ما به این بازی و این نتیجه احتیاج داشتیم و این روند باید در اردوی ترکیه هم ادامه پیدا کند تا بتوانیم به ساختار اصلی تیم برسیم و آمادگی‌مان را تا اسفند ماه حفظ کنیم و در این ماه هم یک بازی انجام دهیم و وارد مرحله مقدماتی شویم.

کاشانی در مورد اردوی ترکیه افزود: ما جلسات متعددی را با کادر فنی برگزار کردیم و به این نتیجه رسیدیم که به جای سه بازی، دو بازی تدارکاتی در این اردو داشته باشیم. علت آن این است که کادر فنی می خواهد تفکرات فنی خود را در این اردو به خوبی پیاده کند. دو دیدار در روز های ۲۰ و ۲۶ ژانویه انجام خواهیم داد و بازیکنان در مابقی زمان به تمرینات و مرور تاکتیک‌های خودشان می‌پردازند.

مدیر تیم ملی امید در مورد تیم‌هایی که در این اردو با آنها دیدار خواهیم کرد گفت: ۵ تیم را مشخص کرده‌اند و قرار است نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال به فدراسیون فوتبال دانمارک ارسال شود و متاسفانه طبق آخرین اخباری که امروز به من رسیده این نامه به دست آنها نرسیده است. ولی در هر حال تیم‌های لوکوموتیو مسکو، نفتچی و تیم‌هایی از اوکراین و امید آلبانی آنجا حضور دارند و از بین آنها با دو تیم دیدار تدارکاتی برگزار خواهیم کرد. تیم های خوب و اروپایی در این اردو حضور دارند که همه آنها فیزیکی و قدرتمند هستند و این بستگی به نظر کادر فنی دارد تا تیمی که با سبک بازی مورد نیازش را انتخاب و با آنها بازی کند.

وی در پایان در مورد پاداش در نظر گرفته شده برای این دیدار گفت: هر چقدر که پاداش دهیم کم است اما برای همه اعضا مبلغ یکصد دلار در نظر گرفته شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.