مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: نمی‌دانم منظور آقای مرفاوی از عجله کردن بازیکنان چیست اما اگر دوست دارند ما تا سال دیگر هم صبر می‌کنیم.
هادی شکوری با حضور در غرفه خبرگزاری فارس، در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در پاسخ به سؤال خبرنگار این خبرگزاری در خصوص شرایط صبای قم اظهار داشت: فکر می‌کنم تا اینجای کار آنقدر خوب کار کرده‌ایم که حتی خودشان هم نمی‌دانستند که اینگونه نتیجه بگیریم، پتانسیل تیم بسیار بالاست ولی با این شرایط مالی در آینده به مشکل خواهیم خورد.

وی در خصوص اظهارنظر صمد مرفاوی مبنی بر اینکه هیأت مدیره به مشکلات واقف است و بازیکنان عجله کردند که مصاحبه انجام دادند گفت: من نمی‌دانم منظور آقای مرفاوی از عجله کردن چیست و معنی‌اش را نمی‌فهمم اما اگر دوست  دارند ما تا آخر فصل صبر کنیم.

وی تأکید کرد: خود من به شخصه تا همین حالا که با شما صحبت می‌کنم حتی یک هزار تومانی هم نگرفتم و دریافتی من از صبا منفی صفر است. من فقط هزینه می‌دهم و یک روز در میان ۵۰ هزار تومان پول بنزین می‌دهم تا به قم بروم و حتی در این راه جانم را هم کف دستم گذاشته‌ام که به تمرینات می‌رسم.

مدافع تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به این سؤال که تصمیمشان برای آینده چیست گفت: روز گذشته با بازیکنان صحبت کردیم و همگی به این جمع‌بندی رسیدیم که اگر شرایط اینگونه است خیلی از بچه‌ها جدا خواهند شد البته حیف است که این اتفاق بیفتد چون صبا پتانسیل آسیایی شدن را دارد و ما هم دلمان می‌سوزد اما به شخصه من هم منتظر هستم تا طی چند روز آینده تکلیف خود را روشن کنم.

شکوری که سابقه عضویت در استقلال را دارد در ادامه گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سؤال که آیا شما قبول دارید که نمی‌توان برنده دربی را از قبل از بازی مشخص کرد یا خیر گفت: دربی هیچ وقت ربطی به جایگاه دو تیم ندارد و هر تیمی از تک موقعیت‌هایش استفاده کند برنده خواهد شد شاید روی کاغذ شانس برای یک تیم بیشتر باشد اما واقعیت این است که تا قبل از سوت آغاز بازی حرف و حدیث زیاد است و اتفاقاتی می‌افتد که اصلاً قابل پیش‌بینی نیست بهتر است آنهایی که می‌خواهند نظر بدهند بعد از سوت آغاز بازی در مورد نتیجه صحبت کنند.

این بازیکن در پاسخ به این سؤال که آیا مطالبات خود را از باشگاه استقلال دریافت کرده یا خیر گفت: طبق توافقی که با استقلالی‌ها داشتم قرار شد اگر در عرض یک هفته طلب من را بدهند صد میلیون تومان تخفیف بدهم اما حالا که این اتفاق نیفتاده تمام ۲۳۰ میلیون طلب خودم را می‌خواهم و از طریق فدراسیون فوتبال نیز شکایت کرده و پیگیر مطالباتم خواهم شد. من به خاطر حضور در استقلال در شرف ممنوع‌الخروجی هستم و اداره مالیات نیز مطالباتش را می‌خواهد در حالی که من هنوز پولی از استقلال دریافت نکرده‌ام.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.