عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: اسامی اعلام شده به عنوان بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا نظر شخصی بوده و رسمیت ندارد.
شاهین رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد انتشار فهرستی به عنوان بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اسامی که اعلام شده بر مبنای حدس و پیش بینی بوده است. این فهرست روی صفحه فیس بوک لیگ قهرمانان آسیا منتشر شده و تنها نظر شخصی بوده و ارتباطی با مراسم انتخاب برترین‌های آسیا ندارد.

وی افزود: فهرست نامزدهای برترین‌های آسیا در حال بررسی است و هر زمان که نهایی شود اعلام خواهد شد. این جمع بندی و نهایی شدن ظرف چند روز آینده اتفاق خواهد افتاد و به زودی این فهرست اعلام می‌شود.

عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد اینکه تیم ملی ایران به دلیل حضور در جام جهانی، صاحب شانس قرار گرفتن در میان کاندیدای برترین‌های آسیاست گفت: تنها حضور در جام جهانی ملاک حضور در میان برترین‌ها نیست و در رده ملی به غیر از جام جهانی نتایج در رده سنی مختلف مانند زیر ۱۹ و زیر ۱۷ سال، همچنین تیم بانوان نیز ملاک خواهد بود. در رده غیر باشگاهی و در رده‌های مختلف ایران می‌تواند به عنوان شانس کسب عنوان مطرح باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.