اشکان دژاگه معتقد است که در جام ملت‌های آسیا در گروه سختی قرار داریم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اشکان دژاگه درباره اردوی پرتغال گفت: این اردو بسیار خوب بود. آب و هوای پرتغال بارانی بود و برای من که در قطر حضور دارم رفتن به این شرایط بعد از مدتی بسیار خوب و مناسب بود. در این اردو چند بازیکن خوب به تیم اضافه شدند که کیفیت بسیار خوبی دارند و بسیار جدی تمرین می‌کردند. پس از جام جهانی برزیل، نخستین بار بود که تمام بازیکنان تیم ملی دور هم جمع می‌شدند و طی مدت زمان اردو بسیار خوب کار کردند.

وی ادامه داد: بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی انجام دادیم و هر دو بازی را بردیم. تیم‌های مقابل بسیار خوب و باکیفیت بودند. اشترول در یورو کاپ بازی می‌کند و بنفیکا را هم که همه دنیا می شناسند که بسیار هم حرفه ای بازی کرد. در ترکیب اصلی این تیم فقط سه چهار بازیکن به دلیل حضور در تیم‌های ملی خود حضور نداشتند. به طور کلی این دو پیروزی نتایج بسیار خوبی برای تیم بود و امیدواریم همینطور ادامه دهیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال درباره آماده‌سازی تیم ملی با توجه به مدت زمان کمی که تا جام ملت‌های آسیا باقی مانده است، گفت: در جام ملت‌ها بازی‌های سختی پیش رو داریم. با توجه به اینکه در لیگ قطر بازی می‌کنم، سه بازی تیم ملی قطر مقابل استرالیا، ازبکستان و لبنان را دنبال کردم که قطری‌ها هر سه بازی خود را بردند. فکر می‌کنم در گروه سختی قرار داریم اما از طرف دیگر تیم خوبی داریم و در برزیل بازی‌های خوبی به نمایش گذاشتیم، البته همه تیم‌ها برای ما احترام قائل هستند. اگر همینطور ادامه دهیم و اردوهای دیگری مانند اردوی پرتغال داشته باشیم در بازی‌های آسیایی موفق خواهیم شد.

وی درخصوص بازی تدارکاتی آتی تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: به نظرم بازی خیلی خوبی خواهد شد و با توجه به اینکه کره‌ای‌ها دو بازی آخرشان مقابل ما را باخته‌اند برای کسب پیروزی به زمین خواهند آمد. همچنین از مربی جدید کره جنوبی شناخت خوبی دارم، شناختی که به واسطه چند سال حضور در فوتبال آلمان به دست آمده است. به نظرم تیم ملی کره جنوبی در آینده تیم بسیار بهتری می‌شود.

دژاگه درباره بازی‌های ایران در جام ملت‌های آسیا گفت: دو بازیکن تیم ملی قطر در تیم ما هستند و تیم ملی قطر از یکی دو سال گذشته تیم بسیار بهتری شده  است. بازی‌های آسانی مقابل این تیم و همگروه‌های‌مان نداریم اما نباید ترسی از تقابل با این تیم‌ها داشته باشیم. به هرحال ما در جام جهانی بازی کرده‌ایم و قطر‌ی‌ها باید از تقابل با ما ترس داشته باشند. البته ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم همانطور که همه آنها به ما احترام می‌گذارند.

وی همچنین درباره شرایط خودش در لیگ قطر اینگونه توضیح داد: خیلی‌ها شاید از حضورم در قطر راضی نیستند اما من به نظرشان احترام می‌گذارم. من اینجا هستم چون این تیم هدف بزرگی دارد و می‌خواهد تیم خوبی بسازد و سال دیگر در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد. البته این تیم چند بازیکن خوب دیگر هم از اروپا به خدمت گرفته است و مربی بدنساز از آمریکا آورد‌ه‌اند که تمرینات بسیار حرفه‌ای به بازیکنان می‌دهد.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: خیلی شفاف بگویم که خودم هنوز کامل در تیم جا نیفتاده‌ام و به دلیل مصدومیت در آلمان، در چند بازی اول حضور نداشتم. به طور کلی هرگاه کشوری که در آن فوتبال بازی می‌کنم را تغییر می‌دهم مدتی طول می‌کشد تا با شرایط هماهنگ شوم و منتظر شانس برای اثبات خودم هستم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.