سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت که برای جذب بازیکن تور پهن کرده‌اند.
حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تعطیلات ما چهارشنبه به پایان رسید و سه روز است که تمرینات‌مان را آغاز کرده‌ایم تا برای بازی جام حذفی آماده شویم.

وی افزود: تمام بازیکنان شرایط خوبی دارند و به جز دو بازیکن‌مان که همراه با تیم ملی به اردوی پرتغال رفته‌اند و یکی دیگر از بازیکنان‌مان که در تمرین تیم امید است، باقی بازیکنان بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهند و تمرینات به صورت منظم انجام می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان دیدار این هفته تیمش در جام حذفی را مهم توصیف کرد و اظهار داشت: این هفته باید مقابل تیم پارسه‌ای قرار بگیریم که شناختی از آن نداریم و به همین دلیل این بازی برای ما دشوار خواهد بود. امیدوارم بتوانیم مقابل پارسه به پیروزی برسیم تا راهی مرحله بعدی شویم.

ابن‌قاسم در خصوص اینکه شایعه شده بود بختیار رحمانی پس از خروج نامش از لیست فولاد خوزستان خودکشی کرده است، عنوان کرد: این شایعات را نمی‌دانم چه کسانی می‌سازند! من با بختیار در ارتباط هستم و اصلاً چنین موضوعی صحت ندارد. برخی عادت کرده‌اند که به شایعات دامن بزنند و این مسائل را بزرگ کنند اما اتفاقات خوب را نمی‌بینند.

وی یادآور شد: طبق آماری که فیفا منتشر کرد تیم فولاد خوزستان سال گذشته بهترین تیم ایران بود اما هیچکس به این موضوع نپرداخت و این را اعلام هم نکرد. چنین مسائل مثبتی را کسی اعلام نمی‌کند اما بدی‌ها را خوب نشان می‌دهند که به نظرم هیچ کمکی به فوتبال ما نمی‌کند.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که این تیم برای جایگزینی بختیار رحمانی و آرش افشین بازیکنی را یافته یا نه، گفت: صددرصد به دنبال بازیکن هستیم اما هنوز بازیکن مناسبی پیدا نکرده‌ایم. تورمان پهن شده اما هنوز بازیکنی در این تور گیر نکرده است!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.