مدافع هافبک استقلال می‌گوید با تلاشش می‌خواهد در اردوی بعدی تیم ملی حضور داشته باشد و در جام ملتها به میدان برود.

میلاد فخر الدینی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت و شرایط تیمش گفت: متاسفانه استقلال نتوانست چند بازی نتیجه مطلوبی کسب کند و چون تیم بزرگی هستیم طبیعی بود که تیمی مانند استقلال به حاشیه برود اما با تلاش بازیکنان و تدابیر کادر فنی توانستیم با یک برد خوب برابر ملوان به تعطیلات برویم تا در تعطیلات با تمرکز کامل خودمان را برای ادامه لیگ آماده کنیم.
وی ادامه داد: در این مدت مجموعه استقلال بسیار زیر فشار بود اما به دلیل اینکه کادر فنی و بازیکنان با تجربه‌ای داریم توانستیم از ورود تیم به بحران جلوگیری کنیم.
مدافع هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که عده‌ای اعتقاد دارند او باید به جای ایروان در لیسبون باشد، اظهار کرد: من تمام تلاشم را برای رسیدن به پیراهن تیم ملی انجام دادم و از لطف کادر فنی و امیر قلعه‌نویی که من را شایسته دعوت شدن به تیم ملی دانسته بودند متشکرم اما ناامید نیستم و می‌خواهم تلاشم را بیشتر کنم تا در اردوهای بعدی حضور داشته باشم و البته بسیار امیدوار هستم تا در جام ملتها حضور داشته باشم.
فخرالدینی در پایان و درباره شرایط اردوی ارمنستان بیان کرد: اردوی ارمنستان اردوی بسیار مناسبی است. تعطیلات طولانی مدتی را سپری می کنیم و این اردوها برای حفظ شرایط تیم بسیار مناسب است. امیدوارم در این اردو سطح هماهنگی تیم بالاتر برود و ان‌شاءالله نتیجه این اردوها را در بازی‌های بعدی تیم مشاهده خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.