سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: شرایط گسترش فولاد تبریز بحرانی نیست و فعلاً درباره کناره‌گیری از این تیم تصمیم‌گیری نمی‌کنم.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، مهدی تارتار پس از شکست تیمش مقابل پدیده مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پدیده به چیزی که می‌خواست در بازی امروز رسید ولی این تیم با هدف یک امتیاز وارد زمین شده بود که به ۳ امتیاز بازی دست یافت و من به این تیم تبریک می‌گویم.

وی افزود: تیم حریف نیمه اول بازی بسته‌ای انجام داد ولی نیمه دوم سوار بر بازی بودیم که بازیکنان پدیده می‌خواستند سرعت بازی را بگیرند و در همین هنگام گل برتری را هم به ثمر رساندند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: اکبر صادقی با شوت غیرقابل مهار خود دروازه ما را باز کرد که شرایطمان سخت‌تر از گذشته شد و امیدوارم پس از این شکست در آینده بهتر شویم.

تارتار در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا با توجه به شرایط بحرانی تیمش قصد کناره‌گیری ندارد، گفت: شرایط گسترش فولاد بحرانی نیست, ما بازی‌های خوبی نشان می‌دهیم و امروز هم بهتر از پدیده کار کردیم و در این شرایط سخت است که درباره کناره‌گیری تصمیم بگیرم و ترجیح می‌دهم در این شرایط با آرامش بیشتر تصمیم بگیرم و تصمیم به نفع گسترش فولاد باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.