کاپیتان بانوی پیر اعتراف کرد که تیمش در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا برابر اتلتیکومادرید آنطور که باید و شاید به آب و آتش نزده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان لوئیجی بوفون در واکنش به شکست یک بر صفر یوونتوس در خانه اتلتیکومادرید در دومین دور از بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازی برابری بود و قطعاً ما در آن تیم ضعیف‌تر نبودیم اما شاید آنقدر که باید موقعیت‌سازی نکردیم.با این حال  تساوی می‌توانست نتیجه عادلانه‌تری باشد. متأسفانه در فوتبال و در زندگی نپرداختن به جزئیات می‌تواند سرنوشت شما را عوض کند.

یوونتوس در شرایطی تن به شکست داد که در ۶۲ درصد از زمان بازی صاحب توپ بود اما حتی شوت داخل چارچوب هم نداشت. بوفون که با شبکه مدیاست گفت و گو می‌کرد افزود: اتلتیکومادرید تیمی است که در عرصه رقابت‌های اروپایی خودش را به عنوان یک واقعیت مطرح کرده و قدرتش در انسجام بازیکنان و ضدحملاتش است. در این بازی این اتلتیکومادرید بود که باید آغازگر حملات می‌شد اما مشکلاتی داشت که نمی‌گذاشت این کار را انجام دهد. حالا چیزی که ما باید انجام دهیم این است که سطح بازی‌مان را ارتقا دهیم تا در بازی‌های خارج از خانه بعدی بیشتر حریفان را تحت فشار قرار دهیم.

یوونتوسی‌ها شنبه هفته جاری موفق شدند خارج از خانه برابر آتالانتا به پیروزی ۳ بر صفر دست پیدا کنند اما به نظر بوفون داستان بازی‌های اروپایی با لیگ ایتالیا خیلی فرق دارد.

وی خاطرنشان کرد: اتلتیکومادرید به یکی از برترین‌های فوتبال اروپا تبدیل شده اما این هم حقیقت دارد که اگر ما می‌خواهیم یک قدم روبه جلو برداریم و و در رقابت‌های اروپایی پخته‌تر شویم باید در بازی‌های خارج از خانه ریسک بیشتری انجام دهیم.

بازی بعدی یوونتوس در سری A مصافی سخت با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، رم است که از تساوی یک بر یک اخیرش در خانه منچسترسیتی روحیه گرفته است.

بوفون در خصوص این بازی عنوان کرد: عملکرد رم در منچستر تمام موفقیت‌هایی که آنها در فصل گذشته و این فصل کسب کرده‌اند را تایید کرد. آنها تیمی را متوقف کردند که از اتلتیکومادرید ستاره‌های بیشتری دارد اما از نظر تیمی از اتلتیکومادرید ضعیف‌تر کار می‌کند و به همین دلیل رویکردی که برای هر یک از بازی‌های باید انتخاب می‌شد با هم فرق داشت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.