مربی تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان از خانواده استقلال است و باید حرمت‌ها حفظ شود.
محمود فکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار روز پنج‌شنبه استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت: به پیروزی در این دیدار نیاز داریم اما این ۳ امتیاز به راحتی بدست نمی‌آید. بازیکنان باید تلاش خود را برای گرفتن ۳ امتیاز به کار گیرند و انرژی مضاعفی به خرج دهند.

وی در مورد اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند استقلال با قرعه خوب در لیگ برتر توانسته در صدر جدول قرار بگیرد، تصریح کرد: توجهی به این حرف‌ها نداریم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. هر بازی سختی خودش را دارد و اگر بخواهیم تیمی را دست‌کم بگیریم، شرایط را برای خودمان سخت‌تر کرده‌ایم.

فکری در خصوص تقابل علیرضا منصوریان با استقلال و اینکه شاید انگیزه سرمربی نفت برای بازی با استقلال بیشتر از بازیکنانش باشد، گفت: همه تیم‌هایی که مقابل استقلال و پرسپولیس قرار می‌گیرند، انگیزه دارند. منصوریان از خانواده استقلال است اما مهم حفظ حرمت‌ها است. همه چیز در گرفتن ۳ امتیاز خلاصه نمی‌شود و آن چیزی که می‌ماند حفظ احترام به یکدیگر است.

مربی استقلال ادامه داد: هم منصوریان حق دارد با تمام توان به مصاف استقلال بیاید و هم استقلال، اما مهم این است که حرمت‌ها حفظ شود. در گذشته نیز این اتفاق رخ داده و این برای نخستین بار نیست که چنین اتفاقی می‌افتد.

وی در پاسخ به این سوال که تقابل منصوریان و استقلال را می‌توان به چه نامی خواند، گفت: اسم خاصی نمی‌توان برای آن گذاشت اما به نظر خودم بازی دوستی یا تجدید رفاقت‌ها می‌تواند نام خوبی برای دیدار روز پنج‌شنبه باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.