مدیراجرایی باشگاه منچستریونایتد از تداوم خرید‌های این تیم در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی و آمادگی شیاطین سرخ برای شکستن رکورد نقل‌وانتقالات لیگ برتر خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اِد وودوارد، مدیر اجرایی تیم فوتبال منچستریونایتد از آمادگی این تیم برای شکستن رکورد نقل‌وانتقالات تاریخ فوتبال بریتانیا در صورت نیاز سرمربی این تیم به خرید ستارگان گران‌قیمت دنیا خبر داد.

وودوارد که فصل گذشته در خرید بازیکنانی مانند سسک فابرگاس، تیاگو آلکانتارا، گرث بیل و حتی کریستیانو رونالدو ناکام بود، امسال تاکنون ۵۰ میلیون پوند بابت خرید بازیکنانی همچون لوک شاو و آندر هررا پرداخته است اما طبق گفته‌های او خرید‌های تابستانی منچستریونایتد هنوز تمام نشده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا منچستریونایتد حاضر است مثل بارسلونا و رئال مادرید رقم‌های کلانی را برای خرید یک بازیکن بپردازد، اظهار داشت: ما از عهده این کار برمی‌آییم. باشگاه از خرید بازیکنان گران‌قیمت و خرج مبالغ هنگفت برای بازار نقل‌وانتقالات هراسی ندارد.

در حال حاضر رکورد گران‌ترین خرید توسط یک تیم لیگ برتری در اختیار چلسی است که سال ۲۰۱۱ فرناندو تورس، مهاجم اسپانیایی لیورپول را در ازای ۵۰ میلیون پوند خرید. وودوارد اما تأکید کرد شیاطین سرخ آماده شکستن این رکورد هستند.

او تصریح کرد: برای ما مهم نیست رقمی که برای بازیکن مورد نظرمان می‌پردازیم رکورد را می‌شکند یا خیر. برای ما مهم این است که بازیکنی که سرمربی می‌خواهد را جذب کنیم، کسی که می‌تواند برای منچستریونایتد یک ستاره باشد.

مدیر اجرایی شیاطین سرخ در پایان خاطرنشان کرد: منچستریونایتد از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارد. ما می‌توانیم خرید‌های بزرگی انجام دهیم. من در همان جهتی فعالیت خواهم داشت که سرمربی تیم می‌خواهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.