سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به دنبال جذب رحمان احمدی هستیم و مذاکرات میان مدیرعامل فولاد و مدیرعامل سپاهان انجام شده است.
حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص درخواست مسئولین باشگاه فولاد خوزستان برای حضور رحمان احمدی دروازه‌بان تیم سپاهان گفت: ما به دنبال دروازه‌بان هستیم اما هنوز پاسخی از سوی مسئولان باشگاه سپاهان به ما داده نشده است.

وی ادامه داد: البته نمی‌دانم که خود رحمان احمدی از این موضوع باخبر هست یا نه، اما تا جایی که من مطلع هستم اسکوچیچ از دهکردی خواسته که احمدی را جذب کند و مدیرعامل باشگاه ما هم با خلیلیان مدیر باشگاه سپاهان صحبت کرده و صحبت‌ها در حد مدیرعاملی است.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه خلیلیان گفته بود برای حضور رحمان احمدی در فولاد به باشگاه سپاهان فشار وارد شده و اینکه این فشار از کجا بوده، خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم منظور خلیلیان از فشار به این باشگاه چیست و همانطور که گفتم مذاکرات در حد مدیران عامل دو باشگاه انجام می‌شود.

ابن قاسم درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان اعلام کرده یعقوب کریمی را به این تیم دهد، تصریح کرد:‌ در جریان این موضوع نیستم و نمی‌دانم که داستان حضور یعقوب کریمی در فولاد چقدر صحت دارد.

وی در پایان گفت: امیدواریم احمدی به ما اضافه شود اما اگر او را جذب نکردیم گزینه‌های ایرانی و خارجی هستند که باب مذاکره را با آنها بازخواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.