هافبک تیم ملی فوتبال بلژیک اعلام کرد که می‌توانست در دیدار مقابل الجزایر هت‌تریک کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، مروان فلایینی معتقد است که تیمش شایستگی پیروزی مقابل الجزایر را در رقابت‌های جام‌جهانی داشت. فلایینی و مرتنس گل‌های بلژیک را به ثمر رساندند تا این تیم بازی باخته را با پیروزی عوض کند.

هافبک منچستریونایتد از شخصیت تیم مارک ویلموتس تمجید کرد و اعلام کرد این تیم شایسته کسب سه امتیاز این مسابقه در گروه H بوده است.

فلایینی در این باره اظهار داشت: فقط خوشحالم که این مسابقه با پیروزی به پایان رسید زیرا زمان در حال سپری شدن بود و استفاده از موقعیت‌ها مهم بود. فکر می‌کنم در پایان چیزی را که شایستگی‌اش را داشتیم، کسب کردیم. خیلی با استرس بازی را شروع کردیم و در نیمه اول بد بازی کردیم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم شما شخصیت این تیم را در نیمه دوم دیدید. فقط لازم بود خونسرد باشیم و تصمیم درست را بگیریم و این کار باعث شد که نتیجه بسیار خوبی بگیریم. همیشه به این باور دارم و فکر می‌کنم که می‌توانم گل بزنم. اگر مربی مرا به تیم ملی دعوت کرده پس می‌توانم به پیروزی تیمم در این مسابقات کمک کنم.

هافبک تیم ملی فوتبال بلژیک خاطرنشان کرد: چیزی که می‌دانم این است که هم‌تیمی‌هایم توپ را برای من به درون محوطه جریمه ارسال می‌کردند و من می‌توانم گل بزنم و شما این را در این مسابقه دیدید.

وی اضافه کرد: سه بار توپ برای من ارسال شد و من هر بار ضربه سر زدم. می‌توانستم هت‌تریک کنم.

برای دیدن تمام اخبار جام‌جهانی اینجا را کلیک کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.