تیم فوتبال پرسپولیس با نظر علی دایی امروز به جای تمرین فوتبال در مسابقه والیبال شرکت کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از اهداف علی دایی در تمرینات و اردوی اردبیل نزدیک بودن بازیکنان به یکدیگر و داشتن حس همکاری بیشتر است. از همین رو، امروز با تصمیم دایی، بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به جای تمرین در زمین چمن به سالن تختی اردبیل رفتند و در مسابقه‌ای جالب و رقابتی دیدنی در رشته والیبال با یکدیگر رقابت کردند.

طبق توافقات انجام ‌شده، علی دایی یارکشی را در این مسابقه آغاز کرد و محمد دایی، غلامپور، مولایی، نوری و نورمحمدی را به عنوان بازیکنان تیم خود انتخاب کرد، سپس مازندرانی‌ها یک تیم شدند و حسینی، کفش‌گری، بنگر، مکانی، عباس‌زاده، منافی و امیر زارع در تیم مقابل دایی قرار گرفتند.

در این بازی دیدنی که ۳۰۰ هوادار آن را از نزدیک تماشا می‌کردند، در گیم اول، این تیم مازندرانی بود که با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ تیم دایی را شکست داد، اما در گیم دوم و سوم، تیم دایی به خود آمد و با نتایج ۲۵ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۲۴ حریف مازندرانی خود را شکست داد، اما این پایان کار نبود و مازندرانی‌ها با تلاش زیاد و اسپک‌های محسن بنگر ۲۵ بر ۲۳ تیم دایی را شکست دهند تا کار به گیم پنجم بکشد. در گیم پنجم که با اعتراض به داور توأم شده بود، این تیم دایی بود که با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ مقابل تیم مازندرانی‌های پرسپولیس شکست خورد و با نتیجه ۳ بر ۲ بازنده شد. در این دیدار والیبال بازیکنان دو تیم مرتبا به داور اعتراض می‌کردند و اسپک‌های زیاد دایی نیز از نکات جالب بازی امروز بود.

در اقدامی جالب، اسپانسر پرسپولیس نیز مانند اتوبوس‌های جام جهانی پلاکارد مخصوص باشگاه پرسپولیس را روی اتوبوس جام جهانی نصب کرد.

پلاکارد بزرگی در ورزشگاه تختی اردبیل نصب شده بود که روی آن به علی دایی بابت حضورش در اردبیل و پرسپولیسی‌ها خوشامد گفته بودند.

همچنین خبر دیگر از سرخپوشان اینکه سیدمهدی سیدصالحی که این روزها وضعیتش با باشگاه پرسپولیس مشخص نیست، امروز به دیدار رحیمی رفت و با او جلسه‌‌ای برگزار کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.