بازیکن سابق انگلیس در جام های جهانی ۱۹۸۶ و ۱۹۹۰ معتقد است بازیکنان ایرانی به دنبال کسب ۳ امتیاز از ۳ بازی خود در جام جهانی هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام بیستم برابر نیجریه به تساوی رسید تا شانس صعود به مرحله بعد داشته باشد.
کریس وادل بازیکن سابق تیم ملی انگلیس که یکی از کارشناسان بی‌بی‌سی در جام بیستم است، پس از پایان مسابقه گفت: ایران در این مسابقات چیزی برای از دست دادن نداشت و به همین دلیل فشار کمتری نسبت به نیجریه حس می‌کرد. آنها به دنبال این بودند که یک گل بزنند و از تک موقعیت خودشان پیروزی بسازند و این بازی را به سود خود به پایان برسانند.
بازیکن سابق انگلیس در جام جهانی ۱۹۸۶ و ۱۹۹۰ در ادامه گفت: ایران کمی با استرس بازی کرد و در عین حال انرژی و انگیزه زیادی داشت و همین باعث شد آنها تا دقیقه ۹۰ انگیزه خودشان را از دست ندهند.
وادل در ادامه گفت: چیزی که از بازی ایران دوست داشتم این است که آنها بسیار جنگنده و پرتلاش بودند و تلاش زیادی برای کسب نتیجه کردند. کی روش باید در تمرینات با این تیم کار کند. ایران کارهای زیادی برای پیشرفت دارد. با این وجود بازیکنان ایران صادق هستند و در زمین همه کارهایشان را انجام دادند.

وادل در ادامه گفت: ایرانی ها به دنبال این بودند که با ۳ امتیاز به خانه برگردند و با این سه تساوی قهرمان کشورشان شوند. بازیکنان ایران وقتی دو، سه تا پاس می دهند به سرعت به دفاع بر می گردند و مراقب هستند که بازی دفاعی خودشان را ادامه دهند.

کریس وادل در ادامه گفت: به نظر من مهاجمان بوسنی از مهاجمان نیجریه خطرناک‌تر هستند و من فکر می‌کنم ایران برابر بوسنی دروازه‌اش باز شود و شکست بخورد. به نظر من بازی بوسنی و ایران بازی‌ای است که هر دو تیم به فکر پیروزی خواهند بود و کار ایران برای مراقبت از دروازه خودشان بسیار سخت و دشوار است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )