معتقد است که این تیم با داشتن بازیکنان بی‌ادعا و بی‌حاشیه روزهای خوبی را در فصل جدید لیگ برتر خواهد داشت.
رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شرایط بد پدیده گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و تمرینات ما در جزیره کیش ادامه دارد. تیمی که بسته شده است یک تیم بی‌ادعا و بدون حاشیه است و باشگاه پدیده برنامه‌ریزی منظمی دارد تا در فصل جدید لیگ برتر نتایج خوبی بگیرد. امیدوارم که امسال نماینده خوبی برای مشهد در لیگ برتر باشیم.

وی در خصوص کار کردن با علیرضا مرزبان که برای اولین بار سرمربیگری در لیگ برتر را تجربه خواهد کرد، افزود: من قبلاً با ایشان کار نکرده بودم و حدود دو ماه است که از نزدیک ارتباط داریم. نکته مثبت در مورد مرزبان این است که او اهل مشورت است و این موضوع برای من خوشحال‌کننده است. این مربی فکرهای نو در ذهن دارد و من خوشحالم که قرار است در فصل جدید با او کار کنم. امیدوارم من و دیگر بازیکنان بتوانیم عملکرد خوبی در لیگ‌برتر داشته باشیم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده در مورد این شایعه که می‌‌گویند نقش مهمی در بسته شدن این تیم داشته است، گفت: به هر حال من یک بازیکن باسابقه هستم و طبیعی است که بعضی‌ها متأسفانه این شایعات را درست می‌کنند. من در بسته شدن پدیده هیچ نقشی نداشتم و این کارها به سرمربی و مسئولان باشگاه مربوط می‌شود. البته شاید مشورت داده باشم ولی این دلیل  نمی‌‌شود که خیلی‌ها چنین شایعاتی را درست کنند، شایعاتی را که غیرمنصفانه است و صحت ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.