کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تلاشمان را در زمین انجام می‌دهیم تا سربلند به ایران بازگردیم.
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به برزیل، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار ایران برابر نیجریه در پاسخ به این سوال که بعنوان یک بازیکن با تجربه در این جام جهانی که شاید آخرین تورنمنتش باشد چه آرزو و هدفی دارید اظهار داشت: بودن اینجا یک آرزو بود که به آن رسیدیم.

وی افزود: راه سختی را پشت سرگذاشتیم تا به جام جهانی برسیم و شاید کمتر کسی فکر می‌کرد اینجا باشیم. آرزوی بعدی من این است که با سربلندی و موفقیت خودم و تیم برزیل را ترک کنیم‎. همه تلاشمان را در زمین انجام می‌دهیم تا سربلند به ایران بازگردیم. همه می‌دانند اینجا بهترین تیم‌های دنیا هستند و ما هم می‌خواهیم بهترین عملکرد را نشان دهیم تا مشخص شود بی‌جهت اینجا نیامده‌ایم‎. ‫مطمئن باشید همه بازیکنان تلاش خواهند کرد تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

هافبک تیم ملی  در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا تجربه بازی در اسپانیا به شما در جام جهانی کمک می‌کند؟ عنوان کرد: ‫صد در صد همینطور است، یک تیم به بازیکنان با تجربه و بین المللی بیشتر نیاز دارد. من یکی از آنها هستم‬‎ و ‫چند بازیکن دیگر هم داریم. بازیکنان با تجربه بین المللی در کنار سایرین باید کمک کنند تا تیم یکدست شود و از گروه بالا بیاید اما هیچ استرسی ندارم و آماده‌ام کاری که لازم است را انجام دهم‬‎. باید با لذت بازی کنیم و با فکر و منطق کارها و تمریناتی را که انجام دادیم در زمین پیاده کنیم.‬‎

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.