بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نباید آنقدر سطح توقع مردم را بالا ببریم که در صورت کسب نتایج ضعیف دچار سرخوردگی در فوتبال شویم.

مجید نامجو مطلق در گفت‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری داشنجویان ایران(ایسنا)،‌ در مورد پیش بینی خود از وضعیت تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: به نظر می‌رسد تیم ملی در وضعیت خوبی به سر می‌برد و با کسب پیروزی در آخرین بازی تدارکاتی خود روحیه مضاعفی برای حضور در جام جهانی گرفته است.

او ادامه داد: من تنها به صعود ایران از گروه خود اعتقاد ندارم، بلکه مهم‌تر از صعود، انجام بازی‌های خوب و آبرومندانه است. مطمئن باشید مردم ما در صورتی که بازیکنان ایران بازی خوبی را ارائه دهند کاملا شرایط را درک می‌کنند و حتی از عدم صعود تیم نیز چندان دلگیر نخواهند شد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال با بیان اینکه تیم‌های هم گروه ایران دارای سطح فوتبال بالایی هستند، خاطر نشان کرد: علاوه بر تیم آرژانیتن هر دو تیم بوسنی و نیجریه تیم‌های خوبی هستند و باید این مطلب را بپذیریم و قبول کنیم که آنها سطح فوتبالی بالاتر از ایران دارند، اما اگر بازی قابل قبولی را از خود نمایش دهیم قطعا مردم از عملکرد ملی پوشان راضی خواهند شد.

نامجو درباره سطح توقع ایجاد شده در میان مردم نسبت به تیم ملی فوتبال، تصریح کرد: متاسفانه سطح توقع مردم از تیم ملی را بالا رفته است و اگر انتظارات مردم در دیدارهای جام جهانی برآورده نشود قطعا مردم ما دچار سرخوردگی می‌شوند و این امر تبعات بدی برای فوتبال ایران دارد.

او در پاسخ به این سوال که چه تیم‌هایی شانس زیادی برای قهرمانی دارند، گفت: به نظرم آلمان، بزریل، آرژانتین و اسپانیا به ترتیب شانس زیادی برای قهرمانی دارند، اما فکر می‌کنم آلمان بتواند عنوان قهرمانی را بدست آورد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره برترین بازیکن این دوره از جام جهانی نیز گفت: فکر می‌کنم بین مسی و رونالدو یکی از آنها می‌تواند عنوان بازیکن برتر جام را کسب کند. البته تشخیص اینکه چه بازیکنی می‌تواند بهترین فوتبالیست جام جهانی شود سخت است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.