مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی تبریز گفت:‌ بدون اینکه لزگی انجام دهم محبوب هواداران تراکتورسازی شدم اما محبورم از این تیم بروم.
سعید دقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ‌گفت:‌ خبر جدایی من از تراکتورسازی صحت دارد و از این تیم جدا شدم اما هنوز مقصد آینده‌‌ام مشخص نیست.

وی ادامه داد: من از تیم‌های استقلال، نفت و پیکان پیشنهاداتی دارم که تا چند روز آینده تصمیمم را در مورد تیم آینده‌ام خواهم گرفت و فعلا تصمیم خاصی ندارم.

مهاجم فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز درباره حضور امروزش در این باشگاه تبریزی،‌خاطرنشان کرد: اول از همه باید بگویم که اگر مشکل نداشتم در تراکتورسازی می‌ماندم. امروز هم به باشگاه تراکتورسازی رفتم چرا که قرار مذاکره داشتیم و نسبت به قرارداد سال قبلم مشکلاتی وجود داشت که قرار شد نظمی این مشکلات را حل کند. مسئولان باشگاه تراکتورسازی از من تقاضای مذاکره کردند اما من بدون ریا و سیاه‌نمایی گفتم که به دلیل مشکلات خانوادگی نمی‌توانم در تراکتورسازی بمانم و اینگونه نبود که برای گرفتن پولم بگویم ابتدا پول بدهید و بعد مذاکره کنم و همان ابتدا خیلی مردانه اعلام کردم که به دلیل مشکلاتم نمی‌توانم در تبریز بمانم.

وی اظهار داشت:‌ من سال گذشته در تراکتورسازی بهترین عملکرد را داشتم و به مسئولان تراکتورسازی گفتم که در زمینه قراردادم لطفا عدالت را رعایت کنید. امیدوارم نظمی که از معاونان شهید باکری بوده و فردی ارزشی به حساب می‌آید مردانگی را در حق من تمام کند تا مشکلاتم حل شود.

دقیقی افزود:‌ من ۴ سال خوب را در تبریز بودم که ۳ سال شهرداری بازی کردم و یک سال تراکتور و بهترین خاطرات را در این باشگاه به دست آوردم به طوری که در اولین سال حضورم قهرمان جام حذفی شدیم و بدون رقص آذری و لزگی محبوب هواداران شدم! من همیشه با دلم بازی می‌کردم و با اینکه در پست غیرتخصصی هم بودم با گل‌های حساسی که زدم باعث خوشحالی هواداران تراکتورسازی شدم و الان هم از آنها عذر می‌خواهم که از این تیم جدا می‌شوم چرا که به دلیل مشکلاتم نمی‌توانم در تبریز بمانم اما هواداران تراکتورسازی بدانند که این تیم در قلب من است و امیدوارم بتوانم با پیراهن تراکتورسازی از فوتبال خداحافظی کنم.

دقیقی در پایان خاطرنشان کرد: باز هم قسمت نبود که با رسول خطیبی کار کنم و افتخار شاگردی او را داشته باشم اما می‌دانم که در راه مربیگری حتما موفق خواهد شد. به هواداران تراکتورسازی می‌گویم که اگر مشکلات خانوادگی‌ام نبود حتما در تراکتورسازی باقی می‌ماندم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.