مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برایم جای سوال است چه اصراری است که هر روز بنویسند من با دایی اختلاف نظر و یا مشکل دارم.
علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص حمایت از خبرنگاران پس از شایعات اخیر اظهار داشت: من حرف بی‌ربطی نزدم و هر اتفاقی که افتاده را به سایت باشگاه گفتم. راستش را بخواهید دیروز در باشگاه نشسته بودیم ناگهان آقای فتاحی از بچه‌های سایت به پازوکی دوست ما زنگ زد و گفت خبری در رسانه‌ها در مورد برخی خبرنگاران مطرح شده و آن را برای ما خواند. ما هم گفتیم این‌چیزها را بشنو اما گوش نده.

وی افزود: باور کنید ما تا به این لحظه نه لیستی دیده‌ایم، نه اینکه خبرنگاران از این باشگاه پولی گرفته‌اند. واقعاً نمی‌دانم که چرا این موضوع را در این شرایط مطرح کردند. با هیچ بنی بشری رودربایستی ندارم و مطمئن باشید اگر موضوعی هم دیده باشم آن را می‌گویم. آقایان ما نه لیستی دیده‌ایم و نه چیز منشوری درباره خبرنگاران دیده‌ایم حالا برخی ها می‌خواهند رفقای خودشان را دچار مشکل کنند به ما ربطی ندارد ما مخلص همه خبرنگاران هم هستیم و هرکسی این ادعا را کرده خودش باید پاسخگو باشد. پس بهتر است زیاد این موضوع را بزرگ نکنید چون شایعه اسمش روی آن است و نیاز نیست آن را بزرگ کنیم.

پروین خاطرنشان کرد: من همین الان هم می‌گویم از این لحظه به بعد هیچ کار دیگری تا موقعی که در باشگاه پرسپولیس هستم با بدهی‌های قبلی ندارم. اول که می‌گویم ان‌شاالله پرسپولیس یک ریال هم بدهی نداشته باشد؛ اما اگر داشته باشد دیگر به ما هیچ ربطی ندارد. قبلا گذشته و ما از حالا به بعد کار داریم. این را بگویم خیال همه راحت شود.

پروین درباره برخی شایعات مبنی بر اختلافش با دایی نیز گفت: خیلی برایم جای سوال است چه اصراری است که هر روز بنویسند من با دایی اختلاف نظر دارم و یا مشکل داریم. از ترس نمی‌توانیم چهار کلام با هم حرف بزنیم اگر هم بخواهم هر روز همه چیز را تکذیب کنم. از کار و زندگی در این باشگاه درندشت بزرگ می‌افتم. باید یک فکس بغلم بکارم و هر دو دقیقه به جای کار و جلسه تکذیب کنم. بابا یک کم رعایت کنید. بعضی‌ها هر چی دوست دارند می‌بافند و می‌دوزند و می‌نویسند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره دعوت صادقیان به تیم ملی نیز گفت: پیام استعدادش را دارد فقط باید قدر خود را بهتر بداند هیچ وقت پاسی که به خلعتبری در بازی با ملوان داد را یادم نمی‌رود. آقای دایی خودش سال‌ها تجربه دارد و به نظرم اگر پیام زبل باشد خیلی زود می‌تواند پله‌های ترقی را پشت سر بگذارد او باید قدر خودش را بداند چون تازه اول راه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.