سرمربی آرسنال پیش از دیدار با بایرن مونیخ تاکید کرد در چنین دیداری، هر دقیقه از بازی اهمیت بسیاری دارد.
به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های آرسنال و بایرن مونیخ از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب (چهارشنبه) و از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه امارات شهر لندن برگزار خواهد شد.

آرسن ونگر پیش از این دیدار در گفت‌وگویی اعلام کرده تیمش در حال حاضر نسبت به ۱۲ ماه پیش برای شکست بایرن مونیخ آماده‌تر است. این دیدار در حالی انجام می‌شود که توپچی‌ها در جام حذفی انگلیس مقابل تیم دسته دومی بلکبرن روورز شکست خورده و حذف شده‌اند.

ونگر در مورد رویارویی با بایرن مونیخ گفت:‌ اطمینان دارم از سال گذشته قدرت ذهنی بیشتری داریم. البته باید بگویم ما در جام حذفی به بلکبرن باختیم که یک ناامیدی بزرگ در تیم ما به وجود آورد. ما هفته گذشته موفق به شکست دادن تیم خوبی مانند لیورپول شده‌ایم و اکنون برای شکست بایرن مونیخ نیز آماده‌ایم. از زمانی که فصل آغاز شده است تلاش کردیم خودمان را به آمادگی کامل برسانیم. می‌دانیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم اما این موضوع به کیفیت نمایشی بستگی دارد که در زمین ارائه می‌کنیم.

آرسنال در فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا در آلیانس آره‌نا مونیخ موفق به پیروزی دو بر صفر مقابل بایرن شد اما در خانه سه بر یک شکست خورد تا حذف شود. آنها پس از آن در ۱۰ دیدار لیگ به پیروزی رسیدند تا جایگاه چهارم را در پایان فصل از آن خود کنند.

ونگر در ادامه عنوان کرد: پیروزی در خانه بایرن مونیخ در فصل گذشته این باور را به ما داد که می‌توانیم فصل گذشته را خیلی خوب به پایان برسانیم. در این فصل و از ابتدا عملکردمان عالی بوده و در موقعیت خوبی هم قرار داریم. این به خودمان بستگی دارد که چطور در هر دیدار به میدان برویم. باید با روحیه بالا و تمرکزی که روی بازی داریم بتوانیم همانند نمایشی که مقابل لیورپول داشتیم بایرن را هم شکست دهیم. مهم این است که در خانه گل نخوریم. در دیدارهای این‌چنینی هر دقیقه از بازی اهمیت زیادی دارد. باید از دقیقه نخست خوب بازی کنیم و قدرتمند ظاهر شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.