بازیکن تیم فوتبال امید در پاسخ به اینکه انتظار و توقع از وی بالا است می‌گوید مانند همه بازیکنان تلاش خودش را می‌کند که در خدمت تیم باشد.

بازیکن تیم فوتبال امید در پاسخ به اینکه انتظار و توقع از وی بالا است می‌گوید مانند همه بازیکنان تلاش خودش را می‌کند که در خدمت تیم باشد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدامین حزباوی امروز (جمعه) در حاشیه آخرین تمرین تیم فوتبال پیش از اعزام به تورنمنت غرب آسیا گفت: خیلی خوشحالم که در تیم امید هستم. از یک هفته پیش شروع کردیم و اردوی خیلی خوبی داریم. ان‌شاءالله که بتوانیم عراق را شکست بدهیم و نتیجه بگیریم.

وی درباره اینکه امید خیلی از هواداران فوتبال ایران به در تیم امید به این بازیکن است، عنوان کرد: در تیم بازیکنان خیلی خوبی داریم. من هم مانند همه بازیکنان تلاش خودم را می‌کنم که در خدمت تیم باشم.

این بازیکن در پاسخ به این پرسش که آیا می‌توان انتظار داشت، طلسم عدم راهیابی تیم امید به مسابقات المپیک، شکسته شود، گفت: به نظرم بازیکنان خوبی داریم. فقط از نظر مالی و معنوی باید به این تیم کمک کنند. البته در این اردو بهترین شرایط امکانات را داشتیم. امیدوارم این موضوع تا آخرین روز اردوها و مسابقات ادامه داشته باشد.

حزباوی درباره بالا رفتن انتظارات از وی بابت عملکردش اظهار داشت: بیشترین تلاشم را می‌کنم و ان‌شاءالله هر چه که خیر است، اتفاق بیفتد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.