سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: نمی‌توانیم از پرسپولیس، سپاهان و تراکتور برای بازی‌های آسیایی هانگژو بازیکن بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان تیم فوتبال امید پیش از سفر به عراق و حضور در رقابتهای امیدهای غرب آسیا گفت: تعداد بازیکنان را از ۳۵ به ۲۵ نفر رساندیم. باید با ۲۳ نفر به عراق برویم و شب گذشته هم دو بازیکن دیگر از لیست خارج شدند. اردو شرایط خوبی داشت. امیدوارم با قدرت برویم و در اولین تورنمنت بازی‌های خوبی انجام بدهیم و برای بازی‌های آسیایی و مقدماتی آماده بشویم.

وی افزود: تمام توانمان را به کار می‌گیریم. با قول‌های سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ان شاءالله در کنار هم کارهای بزرگ انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال امید در واکنش به مصوبه حمایتی فدراسیون از تیم امید تاکید کرد: قبل از اعلام برنامه فصل آینده لیگ، باید این مصوبه اجرایی بشود. تیم‌های ما باید بدانند چه زمانی بازیکنان خود را در اختیار تیم امید بگذارند. در غیر این صورت باید بازهم حسرت بزرگی را بخوریم. ان شاءالله طی چند روز آینده مصوبه را بگیریم که قانونی و اجرایی بشود و با تیم کامل برویم.

عنایتی با بیان اینکه از کیفیت اردوی تیم امید راضی است، اظهار کرد: بازیکنان با انگیزه هستند. بازی با تیم ملی بزرگسالان از نظر روحی به ما خیلی کمک کرد. امیدوارم در عراق به خواسته‌ها و هدفمان برسیم.

وی درباره خستگی بازیکنان تیم امید یادآور شد: باید شرایط حرفه‌ای را پیش ببریم. بازیکنان حرفه‌ای حواسشان به خودشان هست. درست است بدن بازیکنان در حالت صد درصد نیست ولی سعی می‌کنیم تا روز ۲۴ که اولین بازی است، توان بازیکنان را بالا بیاوریم.

سرمربی تیم امید درباره مشکل منافی و رضاپور برای سفر به عراق گفت: لیست را از قبل داده بودیم. این دو بازیکن در تهران می‌مانند تا بعد از بازگشت ما از عراق به تیم امید اضافه بشوند.

عنایتی در پاسخ به این سئوال که آیا مشخص شده است سه سهمیه بزرگسال تیم امید برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو چه کسانی هستند؟ گفت: هنوز به جمعبندی نرسیده‌ایم. بازی‌های آسیایی در فیفادی نیست و در همان زمان دو بازی آسیایی (لیگ قهرمانان آسیا) هم اعلام شده است. متاسفانه از پرسپولیس، سپاهان و تراکتور نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. سعی می‌کنیم از تیم‌های دیگر بازیکن بگیریم.

وی درباره اینکه برای موفقیت تیم امید چه قول و تضمینی می‌دهد؟ اظهار کرد: فقط می‌توانم قول بدهم تمام توانمان را به کار می‌گیریم. این به کمک همه جانبه مسئولان و باشگاه‌ها نیاز دارد تا با یک تیم کامل و سازماندهی خوب به بازی‌ها برویم. اگر مثل سالهای قبل باشد نمی‌توانم به شما قولی بدهم. اینکه الان با این بازیکنان کار کنیم و موقع مسابقات آنها را در اختیار نداشته باشیم، قولی نمی‌دهم.

وی درباره بازی دوستانه تیم امید با بزرگسالان یادآور شد: فوق العاده بازی خوبی برای ما بود. بازیکنانمان خودشان را محک زدند و باانگیزه بودند. باید از امیر قلعه نویی تشکر کنیم. برای ما بازی روحیه بخشی بود. بازیکنان را آنالیز کردیم و نکات امیدوار کننده‌ای دیدیم.

سرمربی تیم فوتبال امید در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا قراردادش با فدراسیون امضا شده است؟ گفت: سئوال بعدی!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.