سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد در یکی دو روز آینده تکلیف سرمربی جدید این تیم از بین گزینه‌های داخلی و خارجی مشخص خواهد شد.

سرپرست باشگاه استقلال اعلام کرد در یکی دو روز آینده تکلیف سرمربی جدید این تیم از بین گزینه‌های داخلی و خارجی مشخص خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت کریمی درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال، گفت: در یکی دو روز آینده مشخص خواهد شد. هم گزینه خارجی داریم و هم ایرانی. اسامی که به بیرون درز پیدا کرده، درست نیست.

وی در مورد شکایت ریکاردو ساپینتو از استقلال تصریح کرد: به چه علت باید شکایت کند؟ ساپینتو حدود ۲۰۰ هزار دلار طلب دارد که قرار است پرداخت شود.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به ادعای پادوانی مبنی بر عدم واریز مطالبات او به حسابش گفت: گفته‌ایم رسید پرداخت را در سایت باشگاه منتشر کنند. از رسید بالاتر که نداریم. در مورد استراماچونی هم می‌گفتند پول پرداخت نشده است. متأسفانه از زمانی که آمده‌ایم دشمن داریم. کسانی که می‌خواهند جای ما بیایند، مشکلی نیست و بیایند و بنشینند. ما راه را باز کرده‌ایم.

کریمی در خصوص اختلاف بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی گفت: دو وزارتخانه با هم هماهنگ هستند.

وی در رابطه با گزینه‌های خارجی مدنظر استقلال خاطرنشان کرد: اگر قرار است سرمربی خارجی انتخاب شود، ابتدا باید به ایران بیاید. اینطور نیست که ما بخواهیم برویم. استقلال باشگاه بزرگی است و گزینه‌ مدنظر باید باشگاه را ببیند و سپس تصمیم به گرفتن قرارداد بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.