امیر قلعه نویی امروز اسامی ۲۵ بازیکن را برای حضور در کافا انتخاب کرد و سید حسین حسینی که یکی از سه دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی بود را خط زد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی تیم ملی در حالی این تصمیم را اتخاذ کرد که سید حسین حسینی در دربی به زعم بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال در هیچ یک از گل‌های خورده مقصر نبود.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال در مورد عملکرد سید حسین حسینی در دربی گفت:«در بررسی و تحلیل‌های می‌خواندم که سید حسین حسینی روی هر دو گل خورده در دربی مقصر بود. در حالی که این چنین نبود. شما می‌توانید از چند مربی دروازه‌بان‌ها سوال کنید. روی هیچ یک از گل‌های خورده سید حسین نقش نداشت. روی گل اول شوت غیر قابل مهار بود و هر دروازه‌بان دیگری بود، روی این ضربه مغلوب می‌شد. روی گل دوم هم توپ در تیررس مدافعان بود و باید یکی از آنها به توپ ضربه می‌زدند. این قضاوت منصفانه نیست.»

سرمربی تیم ملی با وجود این تحلیل‌ها تصمیم به خط زدن سید حسین حسینی گرفت. یکی از دلایل فضای انتقادی است که از این دروازه‌بان از سوی تماشاگران تیم استقلال به وجود آمده است و موجب تحلیل روحی و روانی این دروازه‌بان شده است. حتی این دروازه‌بان و همسرش را مجبور به واکنش در برابر انتقادات تماشاگران کرده است. نکته دیگر اینکه حسین پورحمیدی دروازه‌بان تیم آلومینیوم اراک در این فصل سیوهای بسیار خوبی داشت و یکی از بهترین دروازه‌بان‌های لیگ برتر بود.

امیر قلعه نویی پیش از این امیر عابدزاده که در مقدماتی جام جهانی به همراه تیم ملی به میدان آمد، را خط زد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )