مدافع پرتغالی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند به رقیب دیرینه این تیم در آلمان ملحق می‌شود.

مدافع پرتغالی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند به رقیب دیرینه این تیم در آلمان ملحق می‌شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات اعلام کرد که رافائل گوئریرو مدافع پرتغالی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند که قراردادش با این تیم در انتهای ماه جاری به پایان می‌رسد، به عنوان بازیکن آزاد به بایرن مونیخ ملحق می‌شود.

طبق ادعای رومانو، گوئریروی ۲۹ ساله در حالی با بایرن مونیخ به توافق رسیده است که پیش از این زمزمه پیوستن او به آرسنال شنیده می‌شد. ظاهراً این دفاع چپ که سابقه بازی به عنوان هافبک را هم دارد، ترجیح داده به جای رفتن به آرسنال، به تیمی ملحق شود که شانس بیشتری برای کسب افتخار در مسابقات داخلی و اروپایی دارد.

به موجب توافق بازیکن سابق تیم‌های لوریان و کان فرانسه با بایرن مونیخ، میان دو طرف قراردادی سه ساله منعقد خواهد شد که به محض انجام تست‌های پزشکی توسط بازیکن، این قرارداد به صورت رسمی توسط قهرمان بوندس‌لیگا اعلام خواهد شد.

در همین حال نشریه بیلد آلمان، توافق بایرن مونیخ با بازیکنی که فصل گذشته ۴ گل و ۱۲ پاس گل در بوندس‌لیگا به ثبت رساند را نشانه‌ای از احتمال جدایی آلفونسو دیویس دفاع چپ کانادایی باواریایی‌ها دانسته‌ است، بازیکنی که شایعه رفتنش به رئال مادرید شنیده می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.