سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان تأکید کرد، نه این تیم و نه دیگر تیم‌های ملی رنگی نیستند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان تأکید کرد، نه این تیم و نه دیگر تیم‌های ملی رنگی نیستند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین عبدی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال نوجوانان ایران اظهار داشت: آخرین جلسه تمرینی ما در ایران برگزار شد. ما زودتر به تایلند می‌رویم که با آب و هوا خودمان را تطابق بدهیم و چهار یا پنج روزی هم ریکاوری کنیم که در نهایت برای بازی‌های اصلی خودمان را آماده کنیم. در مراسم بدرقه‌ای که امروز برگزار شد نبی، قلعه‌نویی، استیلی، زادمهر و بقیه حضور داشتند که قدردان آنها هستم. من و شما یک سال پیش با هم صحبت می‌کردیم و گفتم وقت سریع می‌گذرد، امروز یک سال شد. امیدوارم بتوانیم با نتایج خوب به کشور بازگردیم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که همچون گذشته معتقد است تیمش می‌تواند به جمع چهار تیم برتر دنیا صعود کند، افزود: صد درصد، این تیم توانایی رسیدن به جمع چهار تیم برتر نوجوانان جهان را دارد. وقتی بدون بازی تدارکاتی و در یک شرایط نامتعارف مقابل عربستان سعودی برنده می‌شویم، تیمی که میلیون‌ها دلار برایش هزینه شده و دائماً در اردوست و با تمام کشورهای دنیا بازی کرده، معلوم است پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد. بنابراین این تیم باید حمایت شود تا به آنجا (جمع چهار تیم برتر) برسیم. با حمایت‌های فدراسیون و شما دوستان و در اختیار داشتن امکانات پایه‌ای فوتبال مثل زمین، شرایط اردویی و بازی تدارکاتی به هر چه که می‌خواهیم، می‌رسیم. فقط این را بگویم که تمام تلاش‌مان را کردیم و همه دوستان زحمات خودشان را کشیدند. اگر مسائل فوتبالی مثل پنالتی، اخراج علیه ما و ... رخ ندهد، موفق خواهیم شد. امیدواریم به‌عنوان تیم اول از گروه‌مان بالا برویم و به قهرمانی آسیا برسیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران راجع به برنامه اردویی تیمش در تایلند، خاطر نشان کرد: تیم ما ۱۰ روز زودتر در تایلند حضور خواهد یافت. قرار است دو بازی دوستانه برای ما تدارک ببینند و پنج روز مانده به مسابقات فقط ریکاوری انجام می‌دهیم. در روز ۲۶ خرداد و ساعت ۶ بعدازظهر (به وقت ایران) اولین بازی‌مان را مقابل افغانستان برگزار می‌کنیم.

عبدی در پاسخ به این که چرا نامی از بازیکنان پرسپولیس در لیست تیم ملی نوجوان حضور ندارد، گفت: شما می‌دانید تمام عمرم در پرسپولیس بودم و از سطح نوجوانان این تیم شروع کردم تا زمانی که خداحافظی کردم. این تیم ملی و دیگر تیم‌های ملی رنگی نیستند. خودم آرزو داشتم از تیم‌های استقلال و پرسپولیس، لیاقت و توانمندی‌شان را نشان بدهند تا دعوت کنم، اما این تیم ملی را از میان ۱۶ یا ۱۷ هزار بازیکنی که دیدم، انتخاب کردم به این امید که بهترین‌ها را انتخاب کنم. اگر کسی از استقلال و پرسپولیس شایسته بودند انتخاب می‌شدند، ولی ما بهتر از آنها را دیدیم و پیدا کردیم. امیدوارم در مسابقات پیش رو شما از نمایش آنها لذت ببرید، ما هم لذت ببریم و نفرات برتر تیم ملی نوجوانان باشند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )