بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر نمی کنم بازی نکردن با تیم‌های بزرگ برای ما مسئله ساز بشود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اسدی در حاشیه نخستین تمرین این تیم در جمع خبرنگاران حاضر در کمپ تیم‌های ملی گفت: می‌خواهیم اردوی خوبی داشته باشیم. تورنمنت کافا می‌تواند استارت خوبی برای هدف بزرگمان باشد.

وی در خصوص شرایطش در لیگ برتر با تیم تراکتور تاکید کرد: شرایط خوبی داشتم. بحث تیم ملی فرق می‌کند. این لباس خیلی، خیلی مهم است. هرکسی این لباس را می پوشد باید بهترین عملکردش را نشان بدهد. باید دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کند.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا تورنمنت کافا با تیم‌هایی چون قرقیزستان و افغانستان می‌تواند برای تیم ملی مناسب باشد در حالی که دیگر حریفان ایران با تیم‌های بزرگ جهان بازی می‌کنند، یادآور شد: بازی با تیم‌های بزرگ مهم است ولی بیشتر به این فکر می‌کنم آنچه که مربی از بازیکن می‌خواهد در زمین اجرا بشود. در بازی‌های کوچک‌تر هم می‌توان این هماهنگی را ایجاد کرد. فکر نمی‌کنم بازی‌ها و تیم‌های بزرگ مسئله ساز بشود!

اسدی در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا انتظار داشت باتوجه به اینکه در لیگ کم مصاحبه می‌کرد و تمرکزش روی فوتبالش بود به تیم ملی دعوت بشود؟ گفت: از مصاحبه کردن فراری هستم و دوست دارم تمرکزم روی فوتبال و خانواده ام بگذارم. اینکه الان هم اینجاهستم به این خاطر است که گیر افتاده‌ام و مجبور هستم. سعی می‌کنم از دستتان فراری باشم (با خنده).

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.