مهاجم تیم ملی کشورمان، تورنمنت کشورهای آسیای مرکزی را فرصتی مناسب برای ایجاد هماهنگی میان ملی‌پوشان دانست.

مهاجم تیم ملی کشورمان، تورنمنت کشورهای آسیای مرکزی را فرصتی مناسب برای ایجاد هماهنگی میان ملی‌پوشان دانست. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا اسدی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: امروز دور هم جمع شدیم و می‌خواهیم اردوی خوبی داشته باشیم. تورنمنت کافا می‌تواند استارت خوبی برای هدف بزرگ‌ترمان باشد. خدا را شکر شرایط خوبی دارم و لباس تیم ملی هم بسیار بسیار مهم است. هر بازیکن باید بهترین عملکرد خودش را داشته باشد تا دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کند.

وی در مورد تقابل با تیم‌هایی چون افغانستان و عمان، با وجود رویارویی سایر تیم‌های آسیایی با تیم‌های آمریکای جنوبی گفت: بازی تدارکاتی با تیم‌های بزرگ خیلی مهم است، اما بازیکنان بیشتر به این فکر می‌کنند تا خواسته‌های کادر فنی را درک و در زمین اجرا کنند. هماهنگی ممکن است در بازی‌های کوچک‌تر هم ایجاد شود، وگرنه فکر نمی‌کنم دیدارهای بزرگ و تیم‌های بزرگ مسئله‌ساز باشد.

مهاجم تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره دوری‌اش از گفت‌وگو با رسانه‌ها تصریح کرد: من از مصاحبه فراری هستم و دوست دارم تمرکزم را روی فوتبال و خانواده‌ام بگذارم. الان هم گیر افتادم و تلاش می‌کنم از دست شما فراری باشم (با خنده).

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.