شاگردان مائوریتزیو ساری رده دوم جدول سری A را از اینتر پس گرفتند و فصل ۲۳-۲۰۲۲ این رقابت‌ها را به‌عنوان نایب قهرمان به پایان رساندند.

شاگردان مائوریتزیو ساری رده دوم جدول سری A را از اینتر پس گرفتند و فصل ۲۳-۲۰۲۲ این رقابت‌ها را به‌عنوان نایب قهرمان به پایان رساندند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان دومین شب از بازی‌های هفته سی‌و‌هشتم و پایانی سری A در فصل ۲۳-۲۰۲۲، شنبه شب دو بازی برگزار شد که در پایان یکی از آنها لاتزیو با نتیجه ۲ بر صفر از سد میزبان خود امپولی گذشت.

آلسیو رومانیولی در دقیقه ۴۸ و لوئیز آلبرتو در دقیقه ۲+۹۰ گل‌های لاتزیو را به ثمر رساندند تا این تیم با کسب بیست‌و‌دومین پیروزی‌اش در این فصل ۷۴ امتیازی شود و رده دوم را از اینتر ۷۲ امتیازی که ساعاتی قبل برابر تورینو به برتری رسیده بود، پس بگیرد.

به این ترتیب شاگردان مائوریتزیو ساری به‌عنوان نایب قهرمان فصل را به پایان رساندند تا اینتر هم به‌عنوان تیم سوم به کار خود خاتمه دهد.

در بازی دیگر تیم کرمونزه با نتیجه ۲ بر صفر بر میهمانش سالرنیتانا غلبه کرد هرچند که این پیروزی برایش هیچ فایده‌ای نداشت، چون سقوطش به سری B پیش از این مسجل شده بود.

فصل جاری سری A امشب با شش بازی دیگر به پایان می‌رسد که برنامه آنها به شرح زیر است:

ناپولی - سامپدوریا، ساعت ۲۰ اودینزه - یوونتوس، ساعت ۲۲:۳۰ میلان - هلاس ورونا، ساعت ۲۲:۳۰ رم - اسپتزیا، ساعت ۲۲:۳۰ آتالانتا - مونتزا، ساعت ۲۲:۳۰ لچه - بولونیا، ساعت ۲۲:۳۰

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.