باشگاه استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی در نورد محرومیت ۴ ماهه ریکاردو ساپینتو به شدت اعتراض کرد.

باشگاه استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی در نورد محرومیت ۴ ماهه ریکاردو ساپینتو به شدت اعتراض کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: «سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از اعتراض این باشگاه در خصوص رای محرومیت ریکاردو ساپینتو خبر داد و اعلام کرد این موضوع را در هر نهاد داخلی و خارجی که لازم باشد، پیگیری خواهد کرد.

همچنین باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای نوشت: رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت ۴ ماهه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، در ادامه آرای یک طرفه و غیر منصفانه فصل اخیر صادر شده است.

باشگاه استقلال به شدت به این رای ناعادلانه معترض است و حتما به کمیته استیناف اعتراض خواهد کرد اما سوال اصلی اینجاست که دلیل محرومیت ساپینتو چیست؟ آیا این محرومیت به استناد گزارش تیم داوری که با لباس داوری در جشن قهرمانی تیم رقیب شرکت می‌کند و با لبخند به سرمربی و‌ سرپرست رقیب تبریک می‌گوید، اتخاذ شده است؟!

زمانی که استقلال گل تساوی را زد، چه اتفاقی افتاد که ساپینتو اخراج شد؟ یکی از اعضای تیم داوری فینال حذفی در مصاحبه‌ای به صراحت گفته ساپینتو به خاطر اعتراض سرمربی و سرپرست پرسپولیس، از کنار زمین اخراج شد! که این امر در تصاویر منتشره هم کاملا مشخص است. خنده دار نیست که سرمربی یک تیم با اعتراض نیمکت نشینان رقیب اخراج شود؟!

وقتی در آن شرایط حساس یک تیم به گل تساوی رسیده، هیچ دلیلی برای اعتراض سرمربی‌اش وجود ندارد اما به نظر می‌رسد آن گل لحظه‌های آخر مسابقه، کام برخی را تلخ کرد که نگران از دست دادن حضور در جشن قهرمانی تیم محبوبشان بودند!

از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای صدور این حکم ناعادلانه مدارک مستند و توضیح محکمه‌پسند می‌خواهیم. رای‌ای که بر اساس گزارش دروغ یک داورنما نوشته شود، عادلانه نیست. شما قسم به اجرای عدالت خورده‌اید و باید خدا‌وند را مد نظر قرار دهید.

وقتی رئیس کمیته داوران که پیش‌تر با صراحت گفته بود: "یک پنالتی طلب فلان تیم"، بعد از دربی برگشت لیگ هم گفت: "اگر بگویم پنالتی استقلال درست بود، رقیب ناراحت می‌شود." دیگر چه انتظاری می‌شود از مجموعه تحت مدیریتش داشت؟

لباس داوری را از تن خارج کنید و هر بازی با پیراهن تیم محبوب و صورت‌های رنگ شده به استادیوم بروید و بوق بزنید! این وسط حکم آن داوری که در اقدامی بسیار زشت با دست به صورت سرمربی استقلال ضربه زد، چه شد؟! دلیل آن صحنه‌ها و حواشی رخ داده، اخراج بی دلیل ساپینتو پس از گل تساوی بود. سرمربی تیمی که با آن فشار و در آن لحظه به گل تساوی رسید را بدون هیچ دلیلی اخراج کردید و حالا هم چنین محرومیتی صادر می‌کنید؟

باشگاه استقلال برای عدالت‌خواهی به هر نهاد داخلی و بین المللی ممکن مراجعه خواهد کرد تا حق این باشگاه و هوادارانش محقق شود زیرا اساس این حکم‌ زیر سوال است.

سرمربی استقلال صرفا با اعتراض تیم رقیب اخراج شده و احتمالا گزارش مد نظر قرار گرفته را همان‌هایی نوشته‌اند که به اعتراض نیمکت‌نشینان حریف، گفتند: "چشم!" »

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )